Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Peab ikka täitsa loll olema!
Kreutzwaldi juttudest inspireeritud ja Priit Pärna vormistatud tegelased on aktuaalsemad kui kunagi varem.
Lisaks reklaamidele tegutsevad kilplased sel kevadel ka kirjastuse Varrak vahendusel ilmunud Kreutzwaldi juttude uustrükis.
Mis on kilplaste populaarsuse põhjus? Üheks põhjuseks on kindlasti nostalgia kodumaiste kangelaste järele viimastel päevadel enne Euroopa Liitu. Teisalt on kilpastel omadusi, mis pakuvad kommunikatsiooni seisukohalt tänuväärse võimaluse. Kuskil on ju alati see rumal naabrimees, kes ei tea midagi neist imetabastest pakkumistest!
Eraldi tahaks aplodeerida Raketi loodud Sampo panga otsepostitusele. Järjekordne näide sellest, et päeva lõpuks loeb ikkagi hea idee. Ja mis edasi? Või hoopis tagasi? Mida võiks reklaamida näiteks Tagurpidi-Ants?
Autor: Siim Nahkur