Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Riiga Baltikumi autode ringrajaspordihooaega avama

    Hooaja jooksul, mis vältab sedapuhku maist septembri lõpuni, leiab aset 11 etappi neljas erinevas riigis ? Eestis, Lätis, Leedus, Soomes ja Venemaal. Arvestust peetakse Baltimaades peamiselt kahele suuremale tiitlivõidule ? need on Baltimaade meistritiitel ja Läänemere karika võitja. Lisaks on veel Eesti-siseselt ees ootamas Eesti lahtised meistrivõistlused, kus võivad soovi korral kaasa lüüa ka kõik välisvõistlejad, sellest tulenevalt võib nii mitmeski võistluklassis rajal näha vägagi rahvusvahelist seltskonda ? eestlasi, lätlasi, leedulasi, soomlasi ning ka venelasi.
    Võistlusklasse, milles paremaid piloote selgitama hakatakse, on eelseisval hooajal kokku koguni kuus ? Vormel Baltic, Gislaved Golf 1600, Schenker B 2000, Super 1600, Yaris Cup ja Hansa Leasing Baltic GT. Esmapilgul küllaltki suures klassidevalimis on korraga stardijoonel olenevalt klassist kuni 20 võistlusmasinat, mis peaks omakorda tagama meeltköitva etenduse igaks osavõistluseks.
    Algava hooaja peamisteks magnetiteks on kahtlemata eelkõige Vormel Balticu ja Hansa Leasing Baltic GT võistlusstardid, kuna just nendes klassides saab näha kõige rahvusvahelisemat seltskonda ning tihedaimat konkurentsi. Samuti on kahe eelpool mainitud klassi näol tegemist konkurentsitult kiireimate autodega Baltikumi ringradadel.
    Vormel Balticu klassis on rajal eelmise aasta Balti meister Ramunas Capkauskas, algavaks hooajaks uue ja konkurentsivõimelise tehnika soetanud 2002. aasta Balti meister Jaak Pipar ning ka möödunud hooaegadel Soome vormel-3 meistrivõistlustel kihutanud Urmas Uusneem.
    Hansa Leasing Baltic GT klassis on rajale oodata piloote kõikidest Balti ringrajaspordiga seotud riikidest ning hea õnne korral ka külalisvõistlejaid Rootsist ning mujalt Skandinaaviast.
    Pealtvaatajatele peaks rajal toimuv võidusõit olema samuti vägagi köitev, kuna rajale toodavatest autodest on nii mitmedki Soome võistlejad stardis spetsiaalselt GT tingimuste järgi ehitatud projektautodega, mis nii väliselt kui ka oma sooritusvõimelt vägagi efektsed.
    Eesti au on kiireimas võistlusklassis kaitsmas Tõnu Soomer, esimest hooaega uues võistlusklassis sõitev Saksa Auto AMK piloot Erki Lehiste ja taas kord võistlusautosse istuv Rain Pilve.
    Eelseisva nädalavahetuse ajakava näeb ette, et laupäeva pärastlõunal saavad kõikides võistlusklassides toimuma kvalifikatsioonisõidud ning pühapäeval alates kella 12st algavad võistlusstardid. On oodata üle aastate ühe huvitavaima hooaja algust.
    Autor: Keijo Kaasik
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Nordeconi nõukogu tegi ettepaneku dividende mitte maksta
Nordeconi nõukogu kiitis reedel heaks konsolideeritud 2023. aasta auditeeritud majandusaasta aruande koos kasumi jaotamise ettepanekuga.
Nordeconi nõukogu kiitis reedel heaks konsolideeritud 2023. aasta auditeeritud majandusaasta aruande koos kasumi jaotamise ettepanekuga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.