Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kassapidaja laiskus ja ükskõiksus ärritab klienti
Tundub supermarketile väike kahju ? üks kurgipurk. Suur kahju on vilets klienditeenindus, millest klient räägib oma tuttavatele.
Kuidas lahendada situatsiooni niimoodi, et lahendus oleks supermarketile ja kliendile ning ka klienditeenindajale kasulik?
1. Klient tundus olevat toreda huumorisoonega, siis ka lahenduse võiks välja pakkuda lõbusamalt: Ohhoo, meil ei ole seda veel arvutisse sisse löödud, ma lasen teile kohe mingi teise purgi tuua, kas teil kõht vahepeal tühjaks ei lähe, kui see veidi aega võtab?
2. Üks hetk, see purk ei ole meil veel arvutisse sisse löödud, ma helistan ja küsin järgi, kas ma saan mingit muud moodi selle teile müüa.
See oli praktikast võetud pettunud kliendi lahendus, mida ta oleks klienditeenindajalt oodanud ja mille ta seltskonnas välja pakkus.
Autor: Aimi Raudam