Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mai lõpuni Tele2 kõneposti kuulamine ja kliendinumbrile helistamine tasuta
Põhjuseks, miks klienditeenindus rahulolematute klientide poolt üle koormati, oli 4. maist kõigile Tele2 klientidele peale pandud uuenenud kõnepostiteenus, millest loobumiseks tuli helistada klienditeenindusele.
Kõneposti jäetud teadete kuulamise eest ning kõneposti teate jätmise eest võeti teenustasu, mis meedias ja klientide seas põhjustas pahameele, kuna paljud kõned tehti nii tahtmatult ja peale kõneposti sattumist tuli helistajatel maksta juba tehtud kõne eest, kuigi soovitud inimest kätte ei saadud. Tele2 teavitas teenusest ette, kuid enne kõneposti käivitamist loobusid teenusest vaid 22 inimest.
Radiolinja Eesti juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul on sel viisil klientidelt lisaraha väljameelitamine levinud näiteks Aafrika operaatorite juures, Euroopas sellist asja ei tehta: ?On muid viise, kuidas operaator oma kasumit teenib kui see, et ta klientidele teenuseid peale paneb, mille kasutamiseks ja millest loobumiseks tuleb maksta.?
Uuenenud Tele2 kõneposti kasutamiseks tuleb kõneposti numbrile 500 helistades järgida automaatvastaja antavaid juhiseid. Kui klient otsustab kõneposti teenuse sulgeda, saab seda nüüd teha, saates vaba sisuga SMS-sõnumi tasuta lühinumbrile 12560.
Tele2 kõnepostiteenus on ilma avamis- ja kuutasuta, kõneposti jäetud teadete kuulamise tavahind on 0,49 krooni minutist.
Autor: ÄP