Rendifirma hakkas pakkuma tavaliisingut

Argo Rebane 14. mai 2004, 00:00

Kui klassikalise täisteenindusliisingu eesmärgiks on võmalikult palju kliendi eest ära teha, keskendudes eelkõige klientidele, kes väärtustavad oma aega rohkem kui teenuste eest makstavat raha, siis tavainimesele on selline variant reeglina pisut kallivõitu. Kas rahalistel või muudel kaalutlustel tahab osa inimesi ise oma neljarattalise sõbraga tegelda. Olgugi et meie täisteenindusliising on suhteliselt paindlik, me ei müü valmispakette, vaid klient valib ise teenused, mida vajab ja soovib.

Mõnede heade klientide soovil (näiteks firmad, kel endal autohaldusosakonnad olemas) hakkasimegi sellest kevadest pakkuma lisaks täisteenindusliisingule ka nn tavaliisingut. Seda saavad taotleda nii firmad kui ka eraisikud ning liisingusse saab võtta kõiki Eesti automüüjate pakutavaid uusi sõidukeid. Tavaliisingu intressiks kliendile on 5,7% ning reeglina teeme oma otsuse 24 tunni jooksul taotluse esitamisest kliendi poolt. Lisaks liisingu finantseerimisele korraldame ka kliendi auto kindlustamise ? kõik muud teenused on aga kliendi enda valida.

Loomulikult teeb ka Avis oma otsuse kliendi finantsnäitajatest lähtudes, ent erinevalt suurtest pankadest suhtume nende tõlgendamisse loomingulisemalt. See tähendab, et püüame numbrite ja pangatõendite taga näha inimest kui isiksust ja sellest lähtudes tema kui kliendi riskiastet.

Lähiajal avame Avise veebis liisingukalkulaatori koos elektroonse liisingutaotluse saatmise võimalusega. Sisestades teid huvitava auto maksumuse ning valitud lisateenused ? kui neid soovite ?, saate sobiva hinnapakkumise vormistada elektroonseks taotluseks.

Meie eeliseks pankade ees on aga kahtlemata personaalsus. Kuivõrd meil on lepinguid sadades, mitte tuhandetes, siis on iga klient meie jaoks konkreetse näo ja nimega inimene, mitte lihtsalt kliendinumber igakuisel arvel. Igal kliendil on personaalne kliendihaldur, kes aitab teda kogu liisingperioodi jooksul.

Alates käesoleva aasta maikuust peab koos kapitalirendi lepingu sõlmimisel tasuma klient ära kogu käibemaksu, mis tõstab esmase sissemakse ? meie liisingul alates 15% ? üsnagi kõrgeks. Firmadele, kes saavad hiljem käibemaksu tagasi taotleda, ei ole see probleemiks, küll aga eraisikutele. Sarnaselt pankadele oleme ka meie neile klientidele mõelnud, tasudes ise ära käibemaksu ja jagades selle hiljem kuumaksude vahel ära. Kui pangad pakuvad personaalse kliendihalduri teenust vaid oma personaalpanganduse või võtmeklientidele, siis meie oleme võtnud nõuks kohelda samamoodi kõiki kliente.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing