Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rendifirma hakkas pakkuma tavaliisingut

    Kui klassikalise täisteenindusliisingu eesmärgiks on võmalikult palju kliendi eest ära teha, keskendudes eelkõige klientidele, kes väärtustavad oma aega rohkem kui teenuste eest makstavat raha, siis tavainimesele on selline variant reeglina pisut kallivõitu. Kas rahalistel või muudel kaalutlustel tahab osa inimesi ise oma neljarattalise sõbraga tegelda. Olgugi et meie täisteenindusliising on suhteliselt paindlik, me ei müü valmispakette, vaid klient valib ise teenused, mida vajab ja soovib.
    Mõnede heade klientide soovil (näiteks firmad, kel endal autohaldusosakonnad olemas) hakkasimegi sellest kevadest pakkuma lisaks täisteenindusliisingule ka nn tavaliisingut. Seda saavad taotleda nii firmad kui ka eraisikud ning liisingusse saab võtta kõiki Eesti automüüjate pakutavaid uusi sõidukeid. Tavaliisingu intressiks kliendile on 5,7% ning reeglina teeme oma otsuse 24 tunni jooksul taotluse esitamisest kliendi poolt. Lisaks liisingu finantseerimisele korraldame ka kliendi auto kindlustamise ? kõik muud teenused on aga kliendi enda valida.
    Loomulikult teeb ka Avis oma otsuse kliendi finantsnäitajatest lähtudes, ent erinevalt suurtest pankadest suhtume nende tõlgendamisse loomingulisemalt. See tähendab, et püüame numbrite ja pangatõendite taga näha inimest kui isiksust ja sellest lähtudes tema kui kliendi riskiastet.
    Lähiajal avame Avise veebis liisingukalkulaatori koos elektroonse liisingutaotluse saatmise võimalusega. Sisestades teid huvitava auto maksumuse ning valitud lisateenused ? kui neid soovite ?, saate sobiva hinnapakkumise vormistada elektroonseks taotluseks.
    Meie eeliseks pankade ees on aga kahtlemata personaalsus. Kuivõrd meil on lepinguid sadades, mitte tuhandetes, siis on iga klient meie jaoks konkreetse näo ja nimega inimene, mitte lihtsalt kliendinumber igakuisel arvel. Igal kliendil on personaalne kliendihaldur, kes aitab teda kogu liisingperioodi jooksul.
    Alates käesoleva aasta maikuust peab koos kapitalirendi lepingu sõlmimisel tasuma klient ära kogu käibemaksu, mis tõstab esmase sissemakse ? meie liisingul alates 15% ? üsnagi kõrgeks. Firmadele, kes saavad hiljem käibemaksu tagasi taotleda, ei ole see probleemiks, küll aga eraisikutele. Sarnaselt pankadele oleme ka meie neile klientidele mõelnud, tasudes ise ära käibemaksu ja jagades selle hiljem kuumaksude vahel ära. Kui pangad pakuvad personaalse kliendihalduri teenust vaid oma personaalpanganduse või võtmeklientidele, siis meie oleme võtnud nõuks kohelda samamoodi kõiki kliente.
    Autor: Argo Rebane
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.