Baltikumi laieneb maailma juhtivamaid meediaplaneerimisagentuure

19. mai 2004, 10:40

Maailma üks juhtivaid meediaplaneerimisagentuure Media Planning Group (MPG) laiendab oma tegevust Baltikumi, teatas ettevõte.

MPG avab esindused Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Laienemine on osa MPG strateegiast pakkuda oma rahvusvahelistele klientidele teenuseid kogu Euroopas,
sealhulgas Balti riikides.

?Baltikum on üks Euroopa kiiremini arenevaid regioone ning meie kliendid soovivad siinsel turul aktiivsemalt tegutseda?, põhjendab MPG arendusjuht Ampelio Plaza ettevõtte strateegilist laienemist Balti riikidesse. Kontorite avamine Tallinnas, Riias ja Vilniuses on igati loogiline samm, seda enam, et Baltikum on oluliseks lüliks Euroopa ja Põhjamaade, aga ka Vene turu vahel?, lisab Ampelio Plaza.

Kaspars Ulstsi, MPG Baltikumi juhataja sõnul suurendab MPG tulek Eesti, aga ka Läti ja Leedu meediaturu mahtu, sest rahvusvahelised suurkliendid, kes soovivad Baltikumis kanda kinnitada, suunavad nüüdsest osa oma meediaeelarvest siinsele turule.

MPG on maailmas 11 miljardi USD suuruse käibega 7ndal positsioonil. Ulstsi sõnul on MPG rahvusvahelise edu võtmeks strateegiline lähenemine. ?Strateegiline planeerimine on tänases komplitseeritud meediasituatsioonis, mida iseloomustavad kanalite ja sihtgruppide paljusus ja spetsiifika, ülioluline.?

Teise tugevusena toob Ulsts välja ettevõtte läbipaistava aruannete süsteemi, mis võimaldab esitada selgeid ja võrreldavaid aruandeid ja analüüse nii
kohalikele kui ka rahvusvaheliste klientidele.

Media Planning Group loodi 1978. aastal Madriidis. Grupp annab tööd rohkem kui 2500 inimesele 78 riigis. Ettevõtte suuremateks klientideks on Reckitt Benckiser, Danone, PSA Peugeot Citro?n, Canal+, Air France, Intel, L"Oreal.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing