Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbija ootab uut liiki brändi
Raamat koosneb seitsmest osast, milles antakse ülevaade brändide kolmandast lainest, sotsiaalseosega turunduse mõistest, arengukäigust, eeltingimustest, olulistest joontest, kontseptsiooni arendamisest, kampaaniate väljatöötamisest ja rakendamisest ning tulevikunägemusest.
Iga osa ilmestavad sotsiaalseosega turunduse juhtumikirjeldused, faktid uuringutest, tabelid, joonised ja fotod reklaamidest.
Juhtumikirjeldustest on toodud Reeboki inimõiguste turnee, Tesco kooliarvutite kampaania ja Avoni rinnavähi teadvustamise ristikäik.
Autor: Ann Vihalem