Tarbija ootab uut liiki brändi

Ann Vihalem 25. mai 2004, 00:00

Raamat koosneb seitsmest osast, milles antakse ülevaade brändide kolmandast lainest, sotsiaalseosega turunduse mõistest, arengukäigust, eeltingimustest, olulistest joontest, kontseptsiooni arendamisest, kampaaniate väljatöötamisest ja rakendamisest ning tulevikunägemusest.

Iga osa ilmestavad sotsiaalseosega turunduse juhtumikirjeldused, faktid uuringutest, tabelid, joonised ja fotod reklaamidest.

Juhtumikirjeldustest on toodud Reeboki inimõiguste turnee, Tesco kooliarvutite kampaania ja Avoni rinnavähi teadvustamise ristikäik.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing