Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

ETK panustab tugevatele kauplusekettidele

Liis Kängsepp 25. mai 2004, 13:05

Toidu- ja esmatarbekaupade jaemüügi turuliider ETK kaubandussüsteem plaanib oma kolme peamise kaubamärgi ketikontseptsioonide ühtlustamist.

Toidu- ja esmatarbekaupade jaemüügi turuliider ETK kaubandussüsteem on teravneva konkurentsi tingimustes pühendanud oma peamise tähelepanu kauplusekettide arendamisele. See hõlmab kolme peamise kaubamärgi ? Maksimarketi, Konsumi ning A ja O - ketikontseptsioonide ühtlustamist, sortimendihaldust ning hanke- ja turunduskokkulepete järgimist.

Praegu on ETK süsteemis ketikauplustena 5 Maksimarketit, 22 Konsumit ning
57 A ja O lähikauplust. Ketid täienevad pidevalt uute liituvate kaupluste näol. Näiteks viimase poole aasta jooksul on lisandunud 5 Konsumit ning kümmekond A ja O kauplust. Kettidesse liitumine hoogustub plaani kohaselt aasta teises pooles. Tänavuse aasta 4 kuu kokkuvõtted näitavad valitud suuna õigsust ja elujõulisust.

ETK süsteemi jaekaubanduse käive on aasta algusest peale olnud järjekindlalt tõusuteel. Sama näitavad ka aprillikuu müügitulemused. ETK süsteemi kauplustes oli nelja kuu jaekäive kokku 1,43 miljardit krooni ehk 16,5% suurem kui mullu samal perioodil. Kõrvutades tänavust aprilli mullusega oli kasv isegi 19,7%.

Protsentuaalselt suurenes jaekäive nii nelja kuu kui eraldi aprilli müügitulemusi möödunud aasta sama perioodiga võrreldes kõige rohkem Märjamaa, Harju, Elva ja Lihula tarbijate ühistus (4 kuu võrdluses vastavalt 52, 38, 30 ja 24 protsenti) ning keskühistule kuuluvates Maksimarketi suurkauplustes (21 protsenti).

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing