Põltsamaa Felixi uueks juhiks saab Anti Orav

27. mai 2004, 09:01

Eesti ühe juhtiva toiduainetööstuse ettevõtte AS Põltsamaa Felix nõukogu nimetas firma uueks juhiks senise turundus- ja müügidirektori Anti Orava.

Orav asub uude ametisse 1. juunil. Ettevõtte praegune juhataja Andres Koern alustab tööd Põhjamaade suurima toiduainetööstuse kontserni Orkla Foods Soome ja Balti divisjoni äriarenduse direktorina, teatas ettevõte.

Anti Orav töötab ettevõttes 1995. aastast, mil ta lõpetas Tartu Ülikooli turunduse erialal. Orav on ka Põltsamaa linnavolikugu liige ja Põltsamaa Lions klubi asutajaliige. Anti Orav (34) on abielus ja kahe lapse isa.

Orava sõnul on tema peamiseks väljakutseks tagada Põltsamaa Felixi jätkuv areng ja kasumi kasv. ?Oleme kasvanud 10 tegevusaastaga 20 miljonilt 127 miljoni krooni suuruse käibega firmaks ja saavutanud paljude oma toodetega turuliidri positsiooni,? märkis Orav. ?Pikaajalise edu nimel peame muutma tootmist järjest efektiivsemaks, kiirendama tootearenduse alast tegevust ning leidma võimalusi sisenemiseks uutele turgudele.?

Ta lisas, et tema ülesandeks on koordineerida Põltsamaa Felixi tegevust Eestis, sest naaberriikides Lätis, Leedus ja Soomes tegelevad turu arendamisega sealsed kohalikud organisatsioonid. ?Kindlasti arendame oma divisjoni ettevõtete vahel üha tihedamat koostööd, selleks annab hea eelduse ka Andres Koerni uus ametikoht,? märkis Orav.

Kontserni Orkla Foods Soome ja Balti divisjoni äriarenduse direktoriks nimetatud Andres Koern hakkab tegelema innovatsiooni edendamise ja äri laiendamisega. Koerni põhiülesandeks on sünergia leidmine divisjoni ettevõtete vahel, et maksimaalselt ära kasutada kogu ettevõtte potentsiaal.

AS Põltsamaa Felix on Eesti üks juhtivaid toiduainetööstuse ettevõtteid, mille käive kasvas 2003. aastal ligi 13%, ulatudes üle 127 miljoni Eesti krooni. Firmas töötab hetkel 115 inimest. Peamiselt mahlade, mooside, majoneesi, sinepi, marineeritud kurkide ja veini tootjana tuntud Põltsamaa Felixi tootenimistu on väga lai ? firma toodab ja turustab kokku 160 toodet kuue kaubamärgi all. Tuntuimad kaubamärgid on Felix ja Põltsamaa, sügavkülmutatud pizzade kaubamärk Guseppe, dessertide kaubamärk Ekströms, kalatoodetel Abba ja mahlajookidel Fun Light.

AS Põltsamaa Felix kuulub põhjamaade suurimasse toiduainetööstuse gruppi Orkla Foods, mille käive oli 2003. aastal 11,9 miljardit Norra krooni, kontsernis töötab ligi 6000 inimest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing