Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Honda Stream ? sportlik kiiksuga mahtauto

    Sellest puuduse pärast on aga pagana kahju, sest auto ise on sõiduomadustelt vägagi tasemel. Kaheliitrise bensiinimootori ja automaatkäigukasti koostöö klapib nagu kellavärk, kiirendus on muljetavaldav ja vedrustus sportlik. Selle autoga võiks sõita kas või ringrajal, mis sest, et tegemist pooleldi bussiga.
    Küll aga hakkas see kiiks veidi hinge kriipima mõtte pärast, et ehk on tegemist hoopis minu enese hälbega ja Hondat asjata kaugel asetseva rooli eest sarjan? Et selgusele jõuda, palusin autoga sõita naisterahval, kel endal samuti auto, millel rool sisse-välja ei liigu. Ma ei hoiatanud teda millegi eest ega juhtinud tähelepanu ühelegi detailile. Lihtsalt sõitku ja ütelgu, mis arvab. Kuid tõesti, enne sõitma asumist nügis temagi istet muudkui edasi-tagasi, suutmata leida sobivat sõiduasendit ning lõpuks küsis imestunult: ?Kas rool jääbki nii kaugele või?? Õnneks harjus tema selle iseärasusega üsna pea ja kokkuvõttes pälvis auto üksnes kiidusõnu. Hea kiirendus, sujuvalt toimiv automaatkäigukast ja hea roolitunnetus. Täiesti nõus!
    Auto tagaosas pole uuendused aga enam nii märkimisväärsed kui ees: muudetud on tagumist põrkerauda ning tagumiste udutulede asetust. Numbrimärgi kinnituskoht on samuti vormistatud teisiti. Olenevalt varustusest pakutakse mahtuniversaalile viie kodaraga kergsulamist valuvelgi või terasvelgi. Salongi osas on muudatused puudutanud eeskätt teise rea istmeid ? senise diivani asemel on kaks eraldi istet, mis on lahutatud konsooli ja kahe topsialusega. Seega pole tegemist enam seitsme-, vaid kuuekohalise autoga. Ka istmete polster on vahetatud välja uue vastu, pisut on muutunud armatuurlaud ? näidikute taustavalgustus on sarnane uue Accordi omaga.
    Kolmas istmerida on endiselt põrandasse pakitav ja esmakordselt neid välja võtma hakates on tükk mõtlemist. Pärast mõneminutilist sehkendamist saab ikka istmed paika. Suur inimene seal naljalt küll istuma ei mahu ? auto laugelt langeva tagaosa tõttu hakkab pea vastu lage nühkima ? ja ega jalgadelgi palju ruumi pole. Lastele aga täiesti piisav ja kui aus olla, siis on kuuekohaline variant vaat et etemgi. Niikuinii teisele istmereale kolme täiskasvanut ei pane, nüüd on vähemalt kahel mugavam olla. Lapsed saab aga vabalt kolmandale reale paigutada.
    Mootoritele Honda täiendusi ei teinud. Need on endiselt 1,7-liitrine ja 2-liitrine, vastavalt 125- ja 156hobujõuline, viimane saadaval nii manuaal- kui ka automaatkäigukastiga. Ka hinnad jäid endiseks. Baasmudeli hind algab 290 000 kroonist, kaheliitrise saab alates 330 000 kroonist ja automaatkäigukastiga auto 10 000 krooni kallimalt.
    Ja veel, EuroNCAPi turvatestides on Honda Stream tunnistatud üheks ohutumaks autoks jalakäijatele. Seegi on märkimisväärne tõsiasi.
  • Hetkel kuum
Andrus Kaarelson: erakonnad, ühinege tööandjate majandusleppega!
Majanduse kasvule pööramiseks vajame valitsuste ja valimiste ülest ühiskondlikku kokkulepet, kirjutab parlamendivälise erakonna Parempoolsed liige Andrus Kaarelson.
Majanduse kasvule pööramiseks vajame valitsuste ja valimiste ülest ühiskondlikku kokkulepet, kirjutab parlamendivälise erakonna Parempoolsed liige Andrus Kaarelson.
Värske tuul Tallinna börsil: Liven läheb raha küsima võlakirjadega
Kinnisvaraarendaja Liven valmistab ette Eesti esimeseks rohevõlakirjade avalikuks pakkumiseks, mille tingimused avaldatakse lähiajal. Võlakirjad jõuavad ka börsi nimekirja.
Kinnisvaraarendaja Liven valmistab ette Eesti esimeseks rohevõlakirjade avalikuks pakkumiseks, mille tingimused avaldatakse lähiajal. Võlakirjad jõuavad ka börsi nimekirja.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Graafikud: võrdle, kuidas sinu maakonnas ärid hakkama saavad
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Finora Pank värbas Tallinna Sadama tippjuhi
Eesti ettevõtjatele kuuluv Finora Pank värbas panga operatiivjuhiks ja juhatuse liikmeks Hanno Hussari.
Eesti ettevõtjatele kuuluv Finora Pank värbas panga operatiivjuhiks ja juhatuse liikmeks Hanno Hussari.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Advokaadibüroo Lextal muudab nime
Alates 16. aprillist on advokaadibüroo Lextal uus nimi Widen, koondades ühise nime alla kolm bürood.
Alates 16. aprillist on advokaadibüroo Lextal uus nimi Widen, koondades ühise nime alla kolm bürood.
Nädala lood: lennujaamas valitseb aastaid üks firma, linnaasutuses paljastati bardakk
Lõppeva nädala olulisemate lugude hulka sattusid nii Tallinna linnasutuse kohta tehtud audit, lennujaamas ligi kümme aastat miljonite eest koristustöid endale haaranud üks firma ja Äripäeva investoriküsitlus.
Lõppeva nädala olulisemate lugude hulka sattusid nii Tallinna linnasutuse kohta tehtud audit, lennujaamas ligi kümme aastat miljonite eest koristustöid endale haaranud üks firma ja Äripäeva investoriküsitlus.