Eesti Ekspress tegi maikuus suurima reklaamikäibe kasvu

Raimo Ülavere 01. juuni 2004, 09:54

Mais tegi ajalehtedest suurima käibekasvu reklaamis Eesti Ekspress, Postimees jäi tagasilöögile vaatamata turuliidriks.

Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel kasvas mais Eesti Ekspressi reklaamikäive 29% võrra 6,3 mln kroonile. Järgnes Äripäev, kes teenis 9% kasvuga kokku 6,2 mln krooni reklaamiraha.

Suurima reklaamikäibe tegi mais Postimees 6,5 mln krooniga, samas on see mulluse maikuuga võrreldes 200 000 krooni võrra vähem. Postimees oli ka mais ainukene langeja. Teised lehed ? Eesti Päevaleht ja SL Õhtuleht näitasid paari-kolme protsendist kasvutrendi. Käibed vastavalt 4,2 ja 3,6 mln krooni. ?Hea reklaamikuu, kuid lehtede trendide erinevused olid märgatavad,? kommenteeris Leito. Viie lehe kogukäive kasvas ligi 8% võrra.

?Suurim tegija oli kahtlemata Äripäev,? märkis Leito selle aasta viie kuu kokkuvõtet kommenteerides. Äripäev teenis viie kuuga 11% mullusega võrreldes enam reklaami, kokku 25,4 mln krooni.

Turuliider on Postimees, ent eelmise aastaga võrreldes on kasv vaid 1% piires. ?Postimees pani mullu lati kõrgele, nüüd sellest üle hüpata valmistab raskusi,? ütles Leito. Postimees on viie kuuga kogunud 28,6 mln krooni reklaamikäivet.

Leito tõi viie kuu trende kommenteerides välja ka Eesti Päevalehe visa tõusu ning Eesti Ekspressi erakordse hüppe maikuus. Viie kuu käibed kokku vastavalt 18,4 (kasv 10%) ja 23,9 (kasv 5%) mln krooni. SL Õhtulehe reklaamikäive on stabiilne, kasvades ligilähedaselt turu keskmise kasvuga - käive 15,5 mln krooni ja kasv 6%.

Viie suurema lehe reklaamikäive kokku kasvas jaanuarist maini 6% võrra 111,8 mln kroonile.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing