Kruuda: kartsin, et Kalevi maine eelmisel aastal kukub

02. juuni 2004, 15:37

Kalevi juht Oliver Kruuda sõnul kartis ta mullu ettevõtte maine langust, kuid tänavune Emori uuring kinnitas hoopis vastupidist.

'Eelmisel aastal olid lehed meist palju kirjutanud. Kartsin, et Kalevi maine kukub alla, kuid see hoopis kasvas,' tõdes Kruuda täna Emori korraldatud ettevõtete maineuuringut käsitleval pressikonverentsil. Eesti mainekaima ettevõtjana sai Kalev kümnepalli skaalal keskmiseks hindeks 8,7.

Kruuda sõnul on ettevõtte heal mainel otsene mõju nii meedia- kui ka juhtimiskuludele. 'Kalevi meediakulud on nullilähedased,' lisas ta. Samuti märkis Kruuda, et ühiskonna asjade ajamisel võetakse paremini jutule, kui ettevõte nimi on tuntud ja teada. 'Inimesi tööle võtta on ka tunduvalt lihtsam, kui siis, kui sa oleks näiteks Värska kommivabrik.'

Kruuda lausus, et Kalev püüab järgmise aasta uuringus ületada üheksa palli piiri. Ettevõttel on maineparandsmise ruumi nii Ida-Virumaal kui Tartumaal, lisas ta. Emori andmeil on näiteks Soomes Fazer maineuuringu järgi saanud keskmiseks hindeks 9,4.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing