Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SsangYong muutis Rextoni asisemaks

    Mida siis SsangYong tegi? Vahetas välja esimese iluvõre, külgedelt koristas ära püstised triibud auto alaservas ja paigaldas samale plastikvööle kroomist metall-liistud ning sisuliselt ongi kõik. Aga sellest piisas, et auto väljanägemist soliidsemaks muuta.
    Peamine uuendus toimus aga kapoti all. Senine ajalukku läinud 2,9-liitrine Mercedese tavalise kütusepumbaga turbodiisel on asendunud 2,7-liitrise ühissurvesissepritsega diiselmootoriga. Tõsi, tegemist ei ole päris sellesama legendaarse, üle 400 Nm pöördemomendiga mootoriga, mille võib leida näiteks E-klassi Mercedese kapoti alt. SsangYongi mootoril on pöördemoment ca 70 Nm ja võimsus 12 hj väiksem, küll aga on mootori põhibaas sama, ehk siis tegemist viiesilindrilise ridamootoriga jms. Millised erinevused täpselt neil on, sellest SsangYong kõva häälega ei räägi. Igatahes on uue jõuallika 165 hj ja 330 Nm pöördemoment täiesti piisav selleks, et Rextoni-taolist maasturit muretult edasi liigutada.
    Millest aga räägitakse, on uus automaatkäigukast, mis on üks ühele DaimlerChrysleri toodang. Ehk siis viieastmeline, käsitsi lülitamisvõimalusega, miinus vasakule, pluss paremale, nagu Mercedesel ikka.
    Kõik see kokku teeb aga Rextonist sedavõrd sõidetava auto, et eelmine plagiseva diiselmootori ja mitte just kõige paremini toimiva manuaalkäigukastiga isend tundub kui öö päeva kõrval. Mootor töötab vaikselt, käigud vahetuvad korrektselt ja ka roolisüsteemile pole vähimatki etteheidet. Hankooki pehmed rehvid panevad kurvis suurematel kiirustel küll kõrge ja raske auto tuntavalt õõtsuma, kuid kontrolli alt ei välju ta hetkekski. Rooli ja istme asend on igati mugav, salongis kõik nupud-kangid käepärased ja otsi palju tahad, ega eriti viriseda ei ole millegi kallal. Pagasiruum on muljetavaldavalt suur, istmeid saab kokku pakkida ja ka praktilisuse osas on auto täiesti tasemel. Kütusekulu on automaatkäigukastiga auto tehnilistes andmetes antud keskmiselt 10 l/100 km kohta ja umbes sinnakanti jääb see ka proovisõidul. Samas mahutab auto kütusepaak 80 liitrit ja maanteesõidul võib paagitäiega vabalt ka 1000 km ära katta. Ja kui siiani sai Rexton siin-seal kriitikat oma kõrge hinna tõttu ? eeskätt tänu odavamale Kia Sorentole ?, siis nüüd peaks hinna ja kvaliteedi suhe olema juba üsna paigas. Seda tõestab kas või tõsiasi, et proovisõiduauto oli juba ette ära müüdud ja järgmisi autosid pole oodata enne juuni lõppu. Neid lihtsalt ei jagu.
    Uue mootoriga Rextoni hinnad algavad 377 300 kroonist, tippvarustusega versiooni eest, millel on baasvarustuses ka katuseluuk, nahkrool, püsikiiruse hoidja, stereo juhtimine roolilt jms, peab maksma juba 509 900 krooni. Kuid see on ka selle auto puhul lagi ning kui arvestada, et tegemist Mercedese jõuallikate ja transmissiooniga varustatud igati mugava maasturiga, on selline hind üsnagi õigustatud.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kehv majandustulemus laskis Neste aktsia põhja
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.