Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jalgpalli EM kosutab õllemüüki
Prantsusmaa suurima elektroonikaketi Darty emafirma, Londoni päritolu Kesa Electricals Plc loodab juhul, kui Prantsuse meeskond jõuab finaali, müüa 50% rohkem telereid ja DVD-kirjutajaid.
?Müük sõltub meeskondade tulemustest,? ütles Christian de Bronac, kelle juhitav firma müüb enamiku oma kaupadest Inglismaal ja Prantsusmaal. ?Meie jaoks oleks parim võimalus, kui finaalis kohtuks Inglismaa ja Prantsusmaa.? Kuid olenemata sellest, kes võidab, loodab Bronac ikkagi vähemalt 20% müügi kasvu.
?Heatkel on veel vara kommenteerida, loodame, et mida põnevamaks mängud lähevad, seda enam müük suureneb,? ütles kauplustekette Euronics ja +/- Elektroonika olmeelektroonikaga varustava Sandmani Grupi müügiosakonna direktor Urmas Arula. ?Loodame ikka rohkem müüa kui möödunud aastal ning jalgpall on meie väike trump.?
Õlletootjad loodavad müüki suurendada 10 protsenti.
?Mida kaugemale meeskond turniiril jõuab, seda rohkem me müüme,? ütles Amsterdamis asuva õlletootja Heinekeni kõneisik Karin Willems. Heineken on Hollandi rahvuskoondise sponsor.
EM-turniiri suursponsor, Taani päritolu Carlsberg loodab vähemalt 10protsendilist müügilisa. ?Me loodame müügi kasvu, kuna jalgpall ja õlu on omavahel tihedalt seotud,? ütles Carlsbergi esindaja Margrethe Skov. ?Väga paljud mehed kogunevad telekate ette ning joovad õlut, meie loodame, et nad joovad Carlsbergi.?
Saku Õlletehas, kes muu hulgas esindab Carlsbergi Eestis, ootab samuti õllemüügile lisa, Carlsbergi loodetakse sel kevadsuvel müüa 140 protsenti rohkem kui mullu samal ajal.
Tartu Õlletehas õllemüügil erilist seost jalgpalli EMiga ei näe. ?Eestis kasvab õllejoomine tänu suvele, mitte jalgpalli EMile Portugalis,? ütles Tartu Õlletehase juhatuse esimees Tarmo Noop. Kui üldse, siis võiks mängudeaegne müügi kasv Noobi sõnul tulla pubidest, kuid eestlastel ei ole tema sõnul kombeks suvel pubis teleka ees olla.
Üle maailma tuntud pubikultuuriga Iirimaal vaatavad inimesed jalgpalli pubides. ?Viimase MMi ajal avasime uksed juba kell seitse hommikul,? ütles ühe Iirimaa suurima pubi The Submarine mäned er Mark O?Brien. ?Inimesed käisid juba öösel kell kolm uksele kloppimas, et mis kell me avame. 2000. aasta turniiri ajal olid meil 75 000eurosed (1,17 miljonit krooni) päevakäibed.? Kasutatud uudisteagentuuri Bloomberg ja Eesti Päevalehe (14.06.) materjale.
Tiit Reinart: See, et kõik Lätit üksmeelselt kogu turniiri autsaideriks peavad, võib neile hoopis eelise anda. Saab pingevabamalt mängida. Pealegi ? autsaideriks tituleeritu peale kiputakse tihti ülevalt alla vaatama ja tullakse n-ö mütsiga lööma. See aga võib valusasti kätte maksta. Usutavasti siiski võtab T?ehhi siit oma.
Saksamaa ja Holland on võrdväärsed vastased. Mõlemad mängivad ründavat jalgpalli. Väravaid täna küll lüüakse, ent üsna tõenäoliselt on lõppseisuks viik. Kuna Saksamaa tase on olnud ebaühtlane, julgeks veidi rohkem panustada Hollandile.
Tänased mängud
15. juuni, grupp D- kell 19.00 Saksamaa?Holland- kell 21.45 T?ehhi?Läti