Ülevaade tänastest ajalehtedest

17. juuni 2004, 08:36

Eesti Päevaleht:

Maksupolitsei annab käibemaksupettuse süüdistusega kohtu alla endise juhtivtöötaja Jana Kitteri, keda süüdistatakse riigile kokku üle 16 miljoni krooni kahju tekitamises.

Eile teatas uudisteagentuur RIA Novosti, et Vene gaasimonopol Gazprom tõstab Balti riikidele tarnitava gaasi hinna 80-85 dollarilt 120 dollarini tuhande kuupmeetri eest. Täna teatas Gazprom, et niipea sellist hinnahüpet siiski ei tule.

Eestlasi Rootsi tööle vahendava ettevõtte My Crew tegevus on jõudnud ka Rootsi meediasse. Ajaleht Svenska Dagbladet nimetab My Crew?d kõige aktiivsemaks odavat tööjõudu pakkuvaks firmaks Rootsi turul.

Trigon Baltic Farmingu (TBF) nimelise firma taha koondunud Soome ärimehed plaanivad sel aastal osta 3-4 piimafarmi ning järgmisel aastal jätkata aktiivselt uute farmide otsimist.

Postimees:

Regionaalminister Jaan Õunapuu haaras eile ohjad ? ta lõpetas kuid väldanud arutelud uute maavanemate üle ja teatas, et hakkab võimupartnerite arvamust ootamata maavanemate kandidaate omavalitsustele esitlema. SL Õhtuleht:

Satelliittelevisioonikanaleid pakkuv Viasat müüs sadadele inimestele 3000 krooni eest taevakanalite vastvõtuseadmed, mis vaevalt mõne kuu pärast muutusid sisuliselt kasutuskõlbmatuteks.

Eesti suurim mobiilsideoperaator EMT on sihikule võtnud suurklientide töötajate perekonnad, kellele tehtud sooduspakkumistega loodetakse konkurentidelt ära meelitada tulusamaid erakliente.

Interneti mööblikaubamaja on24.ee laiendas tegevust Soome, lootes seal saavutada vähemalt sama suured käibemahud kui Eestis.

Pärnu Postimees:

Eile ilmus Riigi Teataja Lisas keskkonnaminister Villu Reiljani määrus, mis keelab tänavuse aasta lõpuni kastmõrraga räimepüügi Liivi lahes.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing