Neljapäev 23. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

PM: Radiolinja vedas alt ZEN-kõnekaardi kliente

02. juuli 2004, 09:02

ZEN-kõnekaardi ostjatele suve lõpuni omavahelisteks kõnedeks piiramatult tasuta kõneaega lubanud Radiolinja muutis ootamatult kampaania tingimusi.

«Nii suur ja lugupeetud ettevõte küll nii käituda ei tohiks,» imestas tarbijakaitseameti peadirektor Helle Aruniit pärast Radiolinja uudise kuulmist.

Radiolinja teatas eile hommikul oma klientidele ootamatult sms-i teel, et vähendab tasuta kõneaega vaid viiele tunnile kuus. Seejärel helistas tarbijakaitseametisse kohe kümneid inimesi, kes soovisid oma õiguste kohta ametnikelt nõu saada, kirjutab Postimees.

«See on kliendi petmine,» ütles Radiolinja tehtud muudatusest teada saanud Tallinna tudeng Erki (19), kes ei oleks oma sõnul kõnekaarti ostnudki, kui oleks teadnud, et tasuta kõneaega vähendatakse.

«Isegi kui tuleb kliendi jaoks kahjulikke otsuseid teha, peab sellistest muudatustest aegsasti ette teatama ja neid väga hästi põhjendama,» rõhutas Aruniit. Radiolinja esitatud põhjendusi ei pea aga Aruniit esmapilgul piisavateks.

Tema kinnitusel uurib amet juhtunut põhjalikult ja esitab täna pärastlõunaks oma ametliku otsuse.

«Loodame klientide mõistvale suhtumisele,» ütles Radiolinja Eesti juhatuse liige Andrus Hiiepuu. 95 protsendile ZEN kõnekaardi kasutajatest Hiiepuu sõnul tasuta kõneaja vähenemine mingit piirangut kaasa ei too, sest enamik neist lihtsalt ei räägi nii palju.

Tingimuste muutmist põhjendas Hiiepuu just vajadusega ennetada võimalikku ülekoormust ja kõnede mittesihipärast kasutamist, kuna ZEN-kaardi kasutamine osutus üle ootuste edukaks.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing