EPL: Reklaam kaubamaja aknal eksitas tarbijat

05. juuli 2004, 09:09

Tallinna Kaubamaja vitriinaknal polnud täpsustust, et soodustus ei kehti toidu- ja digimaailmas ning ilumaailma kõigis osakondades.

Lehereklaamides ja kaubamaja koduleheküljel võis väikse tärni alt ülipisikeses kirjas selliste täpsustuse leida.

Nii langesid Päevalehe teada pettuse ohvriks mitmed tarbijad, kes läksid kaubamajja spetsiaalselt selleks, et arvasid sealt saavat soodsamalt osta näiteks kosmeetikat.

Tarbijakaitseameti juhataja Helle Aruniit ütles, et amet pole kaubamaja kohta ühtegi kaebust saanud, ehkki reklaam on üleval olnud juba pikka aega. Ta kinnitas, et kui kaubamaja akna peal on kirjas ?kõik kaubad?, eeldab tarbija, et kogu kaupluses müüdav on sellise soodustusega. Seetõttu on tegu eksitava reklaamiga.

Aruniit lubas reedel, et saadab ametnikud kohale reklaami kontrollima, ja kui rikkumine leiab kinnitust, tehakse kaubamajale ettekirjutus.

Kaubamaja turundusdirektor Enn Parel väitis, et tegu ei ole eksitava reklaamiga. ?Kõikides trükireklaamides on täpsustused sees. Samuti on info suurtel plakatitel,? ütles Parel.

Päevalehe küsimusele, kas ?kõik kaubad? asemel ei oleks õigem kasutada sõnaühendit ?paljud kaubad?, vastas turundusdirektor: ?Ei oleks. See on sõnastuse küsimus, ega seal suurt põhimõttelist vahet ei ole.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing