EPL: Meelis Atonen on ARKi arenguga rahul

20. juuli 2004, 09:16

Minister Meelis Atonen leidis ARK Tallinna büroos eest normaalse teeninduse ja talutava pikkusega järjekorrad, kirjutab Eesti Päevaleht.

Osaliselt vastab nurin pikkade järjekordade osas tõele, kuid tegu ei ole igapäevase praktikaga, vaid ülekoormusega teatud hetkedel, räägib Atonen. Pean siiski vabandama nende inimeste ees, kellel on tulnud kulutada oma aega meie allasutuses plaanitust rohkem.

Atonen tõi näite, et kui eelmisel aastal tuli oodata järjekorras isegi kuni kuus tundi, siis värsked andmed annavad viimase kuu pikimaks ooteajaks 1 tund ja 17 minutit. Tallinna ARK võtnud eesmärgiks jõuda klienditeenindusega niikaugele, et aega kuluks alla tunni.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing