Alates aprillist Eesti Pagari kaubamärgi all tegutsev AS ETK Leib suurendas kolme kuuga oma esindustoodete müüki üle 90%.

">

Kaubamärgivahetus kahekordistas Eesti Pagari toodete müüki

20. juuli 2004, 09:27

Alates aprillist Eesti Pagari kaubamärgi all tegutsev AS ETK Leib suurendas kolme kuuga oma esindustoodete müüki üle 90%.

Võrreldes eelmise aasta esimese kuue kuuga on ettevõtte tänavune müügikäive kasvanud 10%, teatas ettevõte.

Eesti Pagari kaubamärgi tutvustamist ning uuendatud pakendites Õnne-sarja toodete turuletulekut toetas aprilli algusest juuni lõpuni kestnud reklaamikampaania. Eesti Pagari tegevjuhi Veikko Vaarja sõnul prognoosis ettevõte Õnne-sarja leibade-saiade müügi tõusu kampaania perioodil 25% ning enam kui 90% suurune müügikasv ületas lootusi mitmekordselt. 'Saime kinnitust pagariäri ühele alustõele - tarbijad pole oma leiva-saiaeelistustes väga lojaalsed ning uute alternatiivide tekkides eksperimenteeritakse üsna meelsasti,' sõnas Vaarja.

Selle aasta esimese kuue kuuga on Eesti Pagari müügikäive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvanud 10%, Õnne-seeria tooted moodustavad müügikäibest varasema 8% asemel 17%. Olgugi, et tervikuna Eestis leiva-saia müük langeb, loodab ETK Leib selle aasta lõpuks tõsta oma turuosa 15 protsendini. 'Leiba-saia ostetakse eelkõige silmadega,' kinnitas Veikko Vaarja. 'Saadud kampaaniakogemus ning sellele järgnenud vaid 4% suurune müügilangus kinnitab, et maalähedased Eesti Pagari tooted on leidnud endale hulgaliselt uusi austajaid.'

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing