Kaubamärgivahetus kahekordistas Eesti Pagari müüki

Eda-Liis Kann 21. juuli 2004, 00:00

Eesti Pagari kaubamärgi tutvustamist ning uuendatud pakendites Õnne-sarja toodete turuletulekut toetas aprilli algusest juuni lõpuni kestnud reklaamikampaania.

Eesti Pagari tegevjuhi Veikko Vaarja sõnul prognoosis ettevõte Õnne-sarja leibade-saiade müügi tõusu kampaaniaperioodil 25% ning enam kui 90% suurune müügikasv ületas lootusi mitmekordselt. ?Saime kinnitust pagariäri ühele alustõele ? tarbijad pole oma leiva-saiaeelistustes väga lojaalsed ning uute alternatiivide tekkides eksperimenteeritakse üsna meelsasti,? sõnas Vaarja.

Eesti Pagari kaubamärki ning uuenenud Õnne-sarja tooteid tutvustanud reklaamikampaania kestis 1. aprillist 30. juunini. Kampaanias osalemiseks tuli välja lõigata ja ära saata tootepakendil asuv päikese kujutis, kahekümne logo saatjad said kingituseks Eesti Pagari T-särgi. Kokku osales kampaanias 14 692 inimest, välja jagati üle 13 000 T-särgi. Kampaania peaauhinna, reisi Kuubale võitis Reeli Rump Rakverest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing