Pooled tarbijad ostavad kaupa reklaamikampaaniate mõjul

ÄP 28. juuli 2004, 00:00

Eesti Konjunktuuriinstituudi (EKI) läbiviidud uuring möödunud aasta tarbijakaitsealasest olukorrast Eestis näitas, et 18% vastanuist olid oma ostudega rahul ning 23% polnud.

72% rahulolematuist tõi pettumise peapõhjuseks asjaolu, et ei olda rahul ostetu kvaliteedi või pakkuja lubadustega.

Ligi veerand küsitletuist pidas probleemiks asjaolu, et reklaamide sõnumit võib mitmeti tõlgendada.

Tarbijakaitseseaduse olemasolust on teadlikud 80% küsitletuist. Tarbijakaitsealast teavet saadi kõige enam televisioonist, päevalehtedest, raadiost ning ajakirjadest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing