Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pooled tarbijad ostavad kaupa reklaamikampaaniate mõjul
Eesti Konjunktuuriinstituudi (EKI) läbiviidud uuring möödunud aasta tarbijakaitsealasest olukorrast Eestis näitas, et 18% vastanuist olid oma ostudega rahul ning 23% polnud.
72% rahulolematuist tõi pettumise peapõhjuseks asjaolu, et ei olda rahul ostetu kvaliteedi või pakkuja lubadustega.
Ligi veerand küsitletuist pidas probleemiks asjaolu, et reklaamide sõnumit võib mitmeti tõlgendada.
Tarbijakaitseseaduse olemasolust on teadlikud 80% küsitletuist. Tarbijakaitsealast teavet saadi kõige enam televisioonist, päevalehtedest, raadiost ning ajakirjadest.