Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Baltika lõpetas poolaasta kasumiga

29. juuli 2004, 17:37

Baltika avaldas täna oma poolaasta tulemused. Järgneb Baltika kommentaar.

Baltika poolaasta konsolideeritud netokäive oli 269,4 mln krooni ja puhaskasum 1,72 mln krooni. Võrreldes 2003. aasta sama perioodiga kasvas netokäive 21% võrra. 2003. a. poolaasta lõpetati 32 mln krooni suuruse kahjumiga.

Baltika poolaasta jaemüügikäive oli kokku 188,3 mln krooni, moodustades kogu müügikäibest 70%. Jaemüük kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 21%.

?2004 teise kvartali ja kogu esimese poolaasta tulemused peaksid lisama kindlust, et meie poolt 2002 aastal alustatud jaekaubanduse strateegia on hakanud andma positiivseid tulemusi: käibes oleme saavutanud poolaastaga 21% tõusu (sh teises kvartalis 28%) ning jaesüsteemi osakaal tõusis 70 protsendini,? kommenteeris Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder. ?Maikuus alustasime edukalt Vene ühisettevõtte esimese etapiga. Juuni jaekäive oli rekordiline 37,5 mln, mis on 58% enam kui eelmisel aastal! See võimaldas alustada allahindlusperioodi agressiivsemate allahindlusmääradega.?

?Kui esimese kvartali tulemuste peamisteks mõjutajateks olid ühelt poolt paremini juhitud allahindlusperioodid, mis võimaldasid teenida suuremat jaetulu, ning teiselt poolt tegevuskulude kärpimine, siis teises kvartalis lisandus eelpoolnimetatule ka parem varude ning jaemarginaalide juhtimine ning korralikud müügikasvud jaesüsteemis,? ütles Baltika finantsdirektor Ülle Järv. ?Läbi täpsema varude juhtimise süsteemi on varude käibekordaja näitaja tõusnud aastaga 2,78-lt 3,52-ni,? lisas ta.

Baltika suurima jaebrändi Monton poolaasta müügikäive oli 107 mln krooni, osakaal kogu jaemüügist moodustas 57%. Montoni müügimahud kasvasid 1,7%.

CHR/Evermen müügimahud kasvasid eelmise aastaga võrreldes 23 mln krooni (210%), moodustades 44 mln krooni.
Baltmani müügikasv oli 59%, müügikäive 20 mln krooni, mille olulisemaks mõjutajaks oli mais lisandunud 6 Baltmani kauplust Venemaal.

?CHR/Evermenis ja Baltmanis oleme aga lisaks uutele kauplustele saavutanud müügihüppe tänu mitmekesisele ja väga täpselt sihtgrupi vajadustele suunatud kollektsioonile. Baltmanis oleme laiendanud edukalt sortimenti vaba aja rõivastega,? kommenteeris Baltika Grupi jaekaubanduse direktor Maire Milder. ?Lisaks aitab meil kasvada suhteliselt väike konkurents nendes segmentides,? lisas ta.

Poolaasta suuremad müügikasvud võrreldes eelmise aastaga olid Ukrainas 56%, Lätis 44% ja Leedus 30%. Koduturul Eestis kasvasid jaemüügid 23%, ulatudes 55 mln kroonini.
Like-for-like (võrreldavatel) pindadel kasvasid müügid kõige enam Eestis 11%, Lätis 8% ning Ukrainas 10%.
Kuue kuu jooksul lisandus 12 uut müügipinda (s.h Venemaal 8).

Baltika Grupp on rahvusvaheline rõivakaubanduskontsern, mis koosneb erinevatest rõivakaubandus- ning tootmisettevõtetest, mille konsolideeritud netokäive oli 2003. aastal 498 mln EEKi. Grupi emaettevõtteks on AS Baltika. Grupp opereerib 78 kauplust ja jaepinda seitsmel turul (Eesti, Läti, Leedu, Poola, Ukraina, Venemaa, Rootsi), mis jaotuvad kolme jaekaubanduskontseptsiooni (Monton, Baltman, CHR/Evermen) ja vabrikupoodide vahel.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing