Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pealinnas parkimine ülehomsest kallimaks

    Kesklinna tasulises valveta parkimistsoonis pikeneb tasulise parkimise aeg Raepressi andmetel tööpäevadel õhtuti praeguselt kella 18st kella 19ni. Osas senises kesklinna parkimisalas hakkab kehtima kõrgendatud ehk nn südalinna tariif 24 krooni tunnis ning 12kroonise tariifiga kesklinna piirkonda laiendatakse alaga, mis jääb Pärnu maantee, Vineeri, Vana-Lõuna, Herne, Juhkentali ja Liivalaia tänavate vahele.
    Seega tuleb maksta valveta tasulise parkimise tunni eest vanalinnas ööpäevaringselt, südalinna ja laiendatud kesklinna parkimisalal tööpäevadel kell 7 kuni 19 ja laupäeval kell 8 kuni 15. Ka Vabaduse väljaku kinnises parklas on parkimine tasuline kogu ööpäev, küll aga jääb seal senise nelja erineva maksumäära asemele kehtima kaks. Kell 7 kuni 22 maksab parkimistund 24 ning öösel 12 krooni.
    Kehtima hakkavad ka uued kuukaartide hinnad. Vanalinna tasulises parkimistsoonis hakkab kuukaart maksma 3500 krooni, südalinna parkimistsoonis 2500 krooni ning ülejäänud kesklinna tasulises parkimisalas 1500 krooni. ID-kaardiga tallinlastel on võimalik osta parkimise kuukaardid veerandi võrra odavamalt. Parkimistasust vabastatakse tasulise parkimise tsoonis elavad kesklinna elanikud, kelle nimi on kantud sõiduki registreerimistunnistusele omaniku, rentniku või kasutajana. Elanike parkimiskaarte väljastab Aia tn 2 asuv Tallinna kommunaalameti parkimiskorralduse osakond. Raepressi andmetel tähistatakse parkimisalad vastavalt ning ühtlasi laiendatakse ka parkimispiletite müügivõrku, et inimestel oleks neid hõlpsam kätte saada. Samuti on parkimiskorraldajad ja -kontrollijad lubanud olla vähemalt esialgu rohkem abistaja kui karistaja rollis.
    Augustist laienev tasulise parkimise ala avaldab mulle vägagi otsest mõju. Siiani oli Hansapanga peakontori läheduses Liivalaia ja Herne tänava vahelisel alal parkimine tasuta, nüüd ei oska mõeldagi, mis esmaspäeval tööle minnes saama hakkab. Parkimise eest 12 krooni tunnist ehk siis tööpäevas kokku 120?130 krooni on minu jaoks suhteliselt ebareaalne väljaminek.
    Ka 1500 krooni parkimise kuukaardi eest pole just eriti taskukohane summa. Üheks peamiseks alternatiiviks on muidugi unustada autoga tööl käimine ja hakata kasutama ühistransporti. Suvel ei ole see probleemiks, aga kujutan ette, et talvehommikul on ikka üsna raske minna maja ees seisvast autost mööda bussipeatusesse külmetama. Aga inimene harjub kõigega ja ma usun, et mõne aja pärast ei pane seda probleemi enam tähelegi.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.