Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Automüüjatest tegi suurima tagasimineku Kommest Auto

    ?Käibe langus võrreldes möödunud aastaga on tingitud uute autode müügi vähenemisest. Käibe kahanemine ja osa toodete sisseostuhindade tõus on omakorda põhjustanud kasumi vähenemise,? ütles Kommest Auto finantsdirektor Jaak Õunpuu. ?2004. aasta tulemusi on mõjutanud ka Automobiles Peugeot? nõue lahutada importi ja jaemüük alates 1. maist 2004. See nõue tuleneb Euroopa Liidu grupierandi seadusest.?
    Ka Kommest Auto turundusdirektor Danel Hein põhjendas käibe ja kasumi kahanemist ELi normidega: ?Suurem osa aurust läkski nende normide täitmiseks.?
    Teise põhjusena tõi Hein välja müügivõrgu ehitamise ning kolmandana uute mudelite nappuse. ?Konkurentidel on hulgaliselt uusi mudeleid välja tulnud, meil tuli Peugeot 407 alles 4. juulil müügile. Loodamegi, et 407 viib meid tippu tagasi,? ütles Hein. ?Aasta lõpus või järgmise aasta alguses peaks veel üks uus mudel, 1007, müügile tulema, Lääne-Euroopas oodatakse sellest igal juhul suurt müügihitti.?
    ?Viis aastat oleme number üks olnud, oli ju selge, et millalgi tuleb ka langus, ei saa ju igavesti esimene olla,? lisas Hein.
    Kommest Auto müüs aasta esimese kuue kuuga 704 sõiduautot ja 224 tarbesõidukit. Eelmise aasta samal ajal müüdi Eesti turule 885 sõiduautot ning 224 tarbesõidukit.
    Teise langeja, Audi-müüja AS Reval Auto kahjumi põhjustas dividendidelt makstud tulumaks.
    Ettevõtte pearaamatupidaja Marika Sandre teatel oli nende kasum enne tulumaksustamist 0,7 miljonit krooni, kuid dividendidelt arvestatud tulumaks ulatus 2,9 miljoni kroonini.
    Peaaegu 77 miljoni krooni võrra käivet suurendanud ASi Saksa Auto reklaamijuht Reigo Kuivjõgi tõi välja kolm enim käibe ja kasumi kasvu mõjutanud põhjust. ?Esiteks on enam kui neljandiku võrra kasvanud nii autode kui ka varuosade müük. See on tingitud nii turu üldisest kasvust kui ka Volkswageni mudelivaliku suurenemisest Eestis ? lisandunud on väikemahtuniversaal Touran, maastur Touareg ja luksusklassi sõiduk Phaeton,? loetles Kuivjõgi. Samuti on Eesti tarbija tema sõnul hästi vastu võtnud mudeliuuendused: uue Golf V ja tarbesõidukid Caddy ning Transporter.
    ?Teiseks valmis uus pleki- ja värvitööde töökoda, mis võimaldas kasvatada teenindustööde hulka. Kolmandaks sattusid eelmise aasta esimesse poolde olulised investeeringud diilervõrgu laiendamisse,? lisas Kuivjõgi. Valmisid edasimüügikohad Pärnus ja Viljandis.
    Esimest korda kolme aasta jooksul näitasid kasvu Chevrolet-müüja AS Pleione majandustulemused.
    Ettevõtte tegevjuhi Kalev Lepa sõnul põhjustasid kasvu tehase omanikuvahetuse lõpuleviimine ja sellega seoses ka uute mudelite müügile tulek. Kasvule aitasid kaasa ka kaubamärgi (Daewoo ? toim.) muutumine Chevrolet?ks ning aktiivne turundus- ja reklaamitegevus, loetles Lepp. Teiseks poolaastaks ennustas Lepp veelgi suuremat kasvu.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.