Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Koduleht on hea infokandja
Reeglina on olulisem internetis eksponeerida korralikku kodulehekülge kui reklaamida kõikvõimalike juhatava meedia kanalite kaudu keskpärast lahendust.
Aktiivse puhkuse toodete vallas on järjest olulisemaks osaks sihtgrupist korduskülastusi tegevad püsikliendid, kellele tuleb edastada kodulehekülje aadressi siis, kui nad kohal viibivad. Oluline on see, et veebilahendus annaks kinnitust nende valikule, olles piisavalt funktsionaalne ning kvaliteetne.
Samuti mängib arvestatavat rolli kodulehekülje aadress ? lihtsa ja meeldejääva Eesti aadressi (.ee) lisaks võiks kaaluda ka mõne rahvusvahelise domeeninime (näiteks .com) registreerimist, kuna see jääb paljudele rahvusvahelistele klientidele paremini meelde.
Suuresti oleneb kodulehekülje leitavus ka selle sisu põhjalikkusest ning tehnilisest kvaliteedist.
Investeering heal tasemel piisavalt informatiivsesse kodulehekülge õigustab ennast sageli palju rohkem kui rohkete keskkondade või kataloogide kasutamine selle promotsiooniks. Samuti annab see võimaluse uudiskirjade, lingivahetuse, kliendikeskkonna jms abil lahenduse külastatavuse suurendamiseks, külastaja sidumiseks ning täiendavateks edaspidisteks turundusaktsioonideks.