Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kodukaubamaja on ikka etem
Plastikrahafirma VISA andmeil on Eesti ostjad kulutanud internetikaubamajades kolmandiku võrra rohkem kui aasta tagasi. Kasv oleks palju suurem, kui needsamad interneti-kaubamajad umbusaldaks Eesti ostjat vähem.
Lehitsesin mina paberkataloogi Baur ja meeldima hakkasid ühed teksad. Kataloog teavitas ka online-tellimuse võimalusest. Hetkeemotsiooni ajel oleksingi ostu ära teinud, tunnen end niipalju küll. Kuid võta näpust. Krediitkaardi andmeteni ma ei jõudnudki, sest eelneva ankeedi täitmine takerdus minu kohustusliku kodutelefoni numbri taha, mille programm valeks luges. Ilmselt on Saksamaa standard teine.
Kuna teksasid oli vaja, ostsin samaväärsed Viru Keskusest. Teenindus oli viks ja viisakas, kaup ise tuli odavam, võitsin veel postikulud ega pidanud tellimuse täitmist ootama. Kasutasin ka sama krediitkaarti. Olen tänu Baurile väga rahul.
Autor: Mati Feldmann