Diseli reklaamid võitsid kaks Golden Hammeri kulda

31. august 2004, 14:02

A. Le Coq?i omanäolise õllebrändi Disel reklaamikampaania leidis tunnustust Riias toimunud Baltikumi rahvusvahelisel reklaamifestivalil Golden Hammer.

Diseli loovlahendused võitsid kahes kategoorias, milleks olid vastavalt parim telereklaam toitude, jookide ja muude toitude alakategoorias ning parim reklaamikampaania.
Diseli reklaamikampaania autor on Adell Saatchi Saatchi. Tootele on tehtud kolm ?okeeriva iseloomuga teleklippi, milles bränd positsioneeritakse mehise janu-kustutajana, mis ?eristab tõelised mehed nendest ülejäänutest?.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing