Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BMW prognoosib automüügi kasvu
Firma ei prognoosi kasvu mitte ainult arenevatel turgudel, vaid ka USAs ja Euroopas.
?Arenevatel turgudel ostavad tarbijad endale teise või kolmanda auto ja arenevad turud loovad kogu tööstusharule võimalusi,? ütles BMW juhatuse esimees Helmut Panke.
?2000. aastal müüdi maailmas 56 miljonit autot võrreldes 1990. aasta 36 miljoniga,? ütles Panke. ?Kasv ei tule mitte ainult arenevatelt turgudelt, vaid ka Euroopast ja USAst.?
USAs on iga 1000 elaniku kohta umbes 900 autot võrreldes Euroopa 500 auto ja Hiina vähem kui kümne autoga tuhande elaniku kohta. USA ja muu maailma erinevus tähendab märkimisväärset potentsiaali autotööstusele,? ütles Panke.
Panke ütles ajakirjanikele, et BMW turuosa kasvab USAs kolme kuni viie aasta jooksul praeguselt 1,7 protsendilt kahele protsendile.
BMW usub, et valuutakursikõikumised ei mängi olulist rolli autootjate tuleva aasta kasumite juures, sest autotootjad on juba umbes kolmandiku oodatavast dollar-euro kursist katnud.