Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toomas Leis: Klementi kaubamärk jääb alles
?Ma ei tea, kas väljasöömine on just kõige õigem sõna,? vastas Leis küsimusele, kas osa Klementi kaupluste muutumine PTA kauplusteks võib tähendada, et pikemas perspektiivis sööb nimi PTA Klementi välja. ?Võib-olla, kuid ma ei kinnita ega lükka seda ümber.?
Eile teatas ettevõte börsile, et alates septembrist hakkab osa Klementi kauplustest tegutsema PTA nime all. Eestis muutuvad PTA poodideks Viru keskuse, Kristiine keskuse ja Tartu Lõunakeskuse kauplused ning Riias Origo ja Spice?i keskuse kauplused.
Toomas Leisi sõnul jäävad Klementi nime kandvad kauplused alles. ?Mõte on selles, et eks me pikemas perspektiivis näeme, et saaksime põhiliselt ühte kaubamärki kasutada, et üks kaubamärk saaks peamiseks,? lausus Leis. ?PTA on olulisem ja suurem.?
Suuri investeeringuid poodide nimemuutus endas Leisi sõnul ei kanna. ?Me ei tee nii, et hakkame täie laksuga mööblit vahetama,? ütles Leis. Ümber tuleb teha vaid valgusreklaamid. Kaupluse vaateaknaid ja poes olevaid fotosid muudetakse pidevalt jooksvalt niikuinii, lausus Leis.
PTA on eelkõige Skandinaavias tuntud kaubamärk, mille Klementi ostis mõned aastad tagasi emafirma PTA Group OY pankrotipesast. PTA kaubamärk on suunatud naistele, kelle töö ja elustiil nõuavad neilt esinduslikku välimust.