Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Augustikuu automüük suviselt tagasihoidlik
1156 uue sõiduauto suurune kuumüük on peaaegu identne 1997. aasta augustikuu müügiga, mil enne börsi kokkuvarisemist müüdi 1148 uut sõiduautot (tõsi, tol ajal sisaldas müüginumber ka re-eksporti).
Müüduim sõiduautomark oli augustis Toyota, kuid vahe teisel kohal oleva Renault?ga oli kahanenud vaid viiele autole, mis näitab, et viimane lisab jõudsalt ülesmäge rühkides üha sammu ajal, mil enamik teisi marke peavad leppima üha kahanevate müüginumbritega.
Võrreldes möödunud aasta augustiga on Renault? müük Eestis suurenenud üle kolme korra, mis on vaieldamatult tähelepanuväärne fakt.
Aasta kokkuvõttes juhib sõiduautode müügis siiski Toyota ülivõimsalt ning oht, et keegi talle enne aasta lõppu järele jõuab, on sisuliselt olematu. Seda enam, et äsja jõudis müügile uuenenud Toyota Corolla, mis margi müügiedule veelgi hoogu juurde peaks andma.
Teisel kohal oleva Mazda müük on aga viimasel ajal saavutanud ühtlaselt stabiilse taseme ning tundub, et Mazda6 ostubuum on hakanud tasapisi ümber saama.
Mudelite lõikes hoidsid augustis konkurentsitult müüduima auto tiitlit Renault väikeautode paar Clio/Thalia, mida müüdi ühtekokku 63 autot, edestades teisel kohal olnud Toyota Corollat ligi paarikümne autoga.