A. Le Coq'i juht: me oleme Sakust juba ammu möödas

13. september 2004, 15:06

Täna ligi 60 protsendisest müügikasvust teatanud A. Le Coq"i juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõte juba ammu jätnud selja taha suurima konkurendi Saku õlletehase.

'Ajakirjanduses räägitakse tavaliselt vaid õllest, kuid just muude toodete müügis oleme me Sakust möödas,' ütles Noop. Õlle müük moodustab A. Le Coq"i tooteportfellis praegu 40 protsenti, ülejäänud osa kuulub siidritele, long-drinkidele, karastusjookidele, veele ja mahlale.

Ligi aasta tagasi omandas A. Le Coq Ösel Foodsi ning peamiselt selle arvelt ongi pärit suur müügikasv just mittealkohoolsete jookide nagu vee, karastusjookide ja mahla osas.

Olulisel on kasvanud ka A. Le Coq"i eksport, mis tänavu aasta kuue kuuga oli kolm korda rohkem kui aasta tagasi. Peamisteks ekspordiartikliteks on õlu ja mahl, peamised ekspordikohad Läti, Leedu ja Soome. Samas möönas Noop, et eksport Soome on jäänud väiksemaks kui ettevõte prognoosis. 'Ootused olid, et eksport kasvab piiride avanemisega 5 korda, kuid tegelikult kasvas kaks korda,' rääkis Noop. 'Eksporttoodangu valmistamiseks avasime kevadel ka purgiliini.'

Kahe ettevõtte - A. Le Coq Tartu õlletehase ja Ösel Foodsi - ühendamine on Noobi sõnul läinud plaanipäraselt. Plaan oli viia mittealkohoolsete jookide tootmine Tartust välja Ösel Foodsi tehasesse ning suures osas on see plaan ka realiseerunud. Samuti on ettevõte sulgenud hulga paralleelseid brände, näiteks ei toodeta enam Arctic vett, Ösel Foodsi limonaade, Ösel Foodsi siidreid. Töötajate arv on ühendettevõttes vähenenud 40 inimese võrra, olles siiski üle 300.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing