Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Volkswagenite vargused hakkavad vähenema
Taas on tõusnud aasta kokkuvõttes enim varastatud autoks Audi 80, samale pulgale VW Passatiga.
Augustis oli autovaraste seas väga populaarne BMW 5. seeria, mis jättis selja taha nii Audi 80 kui ka Mercedese 124. kereseeria mudelid. VW Passateid varastati augustis aga vaid kuus, mis on tänavuse aasta kohta rekordiliselt väike arv.
Palju varastati augustis ka Moskvit?e ning välismaalaste autosid. Oma autost jäi ilma ühtekokku 21 välismaalast, kelle hulgas oli lisaks soomlastele ja rootslastele ka lätlasi, leedulasi, valgevenelasi, hispaanlasi, hollandlasi jt. Ka uuemad autod on üha sagedamini langenud varaste ohvriks. Näiteks viidi augustis ära üks 2004. aasta Mazda6 ning üks Peugeot 307, üks 2003. aastal toodetud Fiat Ducato ja Seat Toledo ning kaks 2002. aasta Mercedese E-klassi autot, mille turuhind ulatub poole miljoni krooni piirist ülespoole.
Samas ei löö vargad risti ette ka vanemate sõiduriistade ees, näiteks viidi Läänemaal minema 1950. aastal toodetud mootorratas BMW R35, ?kaubaks? läksid ka kaks Moskvit? 408, millest üks oli toodetud aastal 1969 ja teine 1971. Valdavalt on varastatud autod siiski toodetud 1990. aastatel.