EPL: Soodne lennuhind kutsub külastama eksootilisi paiku

20. september 2004, 08:10

Lennufirmade Air France?i ja KLMi ühinemise puhul korraldatud sooduskampaania ajal osutusid populaarseteks sihtkohtadeks Havanna ning Kilimanjaro.

Lennukompaniide sooduspileteid vahendanud ASi Estravel asepresident Merike Hallik ütles Eesti Päevalehele, et ettevõtte büroodest osteti selle kampaania aegu kokku 164 piletit 1,2 miljoni krooni väärtuses.

Halliku sõnul oli suurim üllatus see, et mõned eestlased otsustasid ette võtta reisi Aafrikasse Kilimanjarole, kuhu müüdi 16 piletit. Populaarseim sihtkoht oli siiski Kuuba pealinn Havanna.

?Tõenäoliselt eelistavad selliseid sihtkohti need, kes on n-ö tavapärastes sihtkohtades juba käinud ja seejärel natuke raha kogunud, et siis järgmisel korral rohkem omapead ringi sõita,? kommenteeris Hallik Havanna ja Kilimanjaro populaarsust.

KLMi ja Air France?i piletimüügikampaania kestis 26. augustist 13. septembrini. Kampaania tingimuseks oli, et edasi-tagasilennud peavad toimuma enne järgmise aasta 14. märtsi. Ka pole võimalik soodsama hinnaga lennata jõulude ja aastavahetuse perioodil 15. detsembrist 10. jaanuarini.

KLMi ja Air France?i kampaania ajal olid populaarsemad sihtkohad veel Quito (13 piletit), Delhi (11), Johannesburg (9), Saigon (5) ning Manila ja Miami (4).

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing