Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Veho Auto tõusis trükireklaami liidriks
Kaks esimest tabelit sisaldavad viimase seitsme päeva suurimaid reklaamijaid telekanalites ja ajalehtedes (sel nädalal 43 ajalehes). Neis tabelites on reklaamijad järjestatud reklaamimahu alusel sekundites (telereklaami puhul) ja lehekülgedes (ajalehereklaami puhul).
Lisatud on ka perioodil fikseeritud reklaamide arv. Antud pingerida pole toodud välja rahalises väärtuses, kuna iga lehekülg, koht või aeg, suurus või pikkus on erineva hinnaga. Samuti on suurklientidel kindlasti ka suuremad allahindlused.
Telereklaami osas pole Procter & Gamble?i suveräänne liidripositsioon üllatus, sest juba aastaid on esikoht kuulunud neile. Uudis oleks see, kui P&G kukuks esikohalt.
Kui teles on tipp paigas, siis trükireklaamis on tõusnud viimase seitsme päeva suurimaks reklaamijaks Veho Auto. Talle järgnevad Info-Auto ja Kadaka Säästumarket.
Eelmise nädala liider EMT on aga esikümnest välja kukkunud.
Kolmas infokoht hakkab nädalast nädalasse vahetuma, andes ülevaate meediareklaamiturul toimuva kohta.
Sel korral on baasilise infona toodud ülevaade ka meediareklaamituru jaotumisest erinevate meediatüüpide lõikes selle aasta esimesel poolel.
Meediareklaamituru esimese poolaasta käive oli 494 mln krooni ning kasv võrreldes 2003. aasta esimese poolaastaga 5%.
TNS Emor on kaardistanud igapäevaselt Eesti meediareklaamiturul toimuvat peaaegu kümme aastat.
Autor: Margo Veskimägi