Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eile põles BLRTsse dokiremonti viidud laev
Seitse tundi kestnud põleng toimus kinnises ruumis, mis ühelt poolt takistas küll tule levikut, kuid teisalt ei lasknud ka kustutada. Norra lipu all sõitev laev Cemice oli tulnud Koplisse tavalisse dokiremonti.
Tuletõrje- ja päästeamet sai väljakutse eile hommikul kell 8.50, kui märgati laeva trümmist tõusvat suitsu. Väljast nägi laev välja nagu saunakorsten, kust tuli kerget suitsu. Ligi 95 meetri pikkuse laeva pardasse olid keevitajad lõiganud aga augu, kust hingamismaskides tuletõrjujad hõõguva isolatsioonimaterjali peale vaheldumisi vett ja vahtu lasid.
?Laevaremont on alati kõrgendatud ohuga tegevus,? kommenteeris BLRT avalike suhete juht Urmas Tooming 12 tuletõrjeauto kohalolekut. Tegelikult polnud nii paljusid tuletõrjujaid kustutamiseks korraga vaja, kuid nad viibisid õnnetuspaigal igaks juhuks.
Lõuna paiku kustutas laeva kuus tuletõrjemeeskonda koos autodega, keda julgestas pääste- ja kiirabimeeskond. Kohale oli toodud hulgaliselt tuletõrjetehnikat ja laeva esimesed kustutajad kurnatuse tõttu välja vahetatud. Kella nelja paiku asusid tuletõrjujad lõpuks voolikuid kokku rullima.
Praegu pole teada, millest tulekahju puhkes. Urmas Toomingu sõnul arvatakse, et põleng sai alguse juhtmete isolatsioonist. Tooming ütles samas, et kahjusid on vara välja tuua ja ta ei kommenteeri, kas BLRT-l on võimalik tulest tekkinud kahjud kindlustuselt sisse nõuda.