Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti turule jõuab kaks uut veokit
Sisu Auto esitles uue põlvkonna Sisu E Evo2 mudeleid septembri alguses. Veoki uuendused laienevad kohati kõikidele uutele veokimudelitele, kuid puudutavad hetkel põhiliselt Sisu E12 mudeleid. Evo2 raskeveokid tunneb ära uue nn Steel-eksterjööri järgi, mis tänu terasest detailidele annab autole kerge, kuid samas jõulise välimuse.
Värskenduse tegid läbi ka veokite kabiinid, silmapaistvamad uuendused on ergonoomilisemaks muudetud juhiiste, heledates toonides armatuurlaud ning kergesti hooldatavast ja vastupidavast materjalist uue värvivalikuga istmekatted.
Macki mootoriga varustatud Sisu E 12 Evo2 mudelil on Mack E-Techi mootori juhtimisprogramm, mida on uuendatud spetsiaalselt Põhjamaade sõidu-, töö- ja ilmastikuolusid arvestades.
Renault Mascott aga just jõudis Eesti turule. ?assii komplekteerimise seisukohast on Mascotti suurim eelis täisraam, mis lubab paigaldada spetsiifilisi pealisehitisi. Tarbeautot on võimalik saada kalluri, kaubiku, madeli ja furgoonina, vahetuskasti süsteemiga ja meeskonnakabiiniga ehk niinimetatud auto ehitusvariandina. Kandevõimet lubab tootja kuni 4,7 tonni ning kerepikkust pakutakse autole vahemikus 2575 kuni 6460 mm.
Tarbeautol on uus mootor ja voolujooneline kere, mis Renault? andmeil pakub senisest suuremat kütusesäästu ja ökonoomset liiklemist.
Tootja lubab 3,5tonniste veokite segmenti kuuluvale Mascottile tööiga 15 aastat raskeimates tingimustes.
Klient saab Eestis valida kahe uue mootori vahel, mis arendavad võimsust 115 kuni 156 hobujõuni.
Autor: ÄP