Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turunduspraktikat Rootsist
Rootsi organisatsioonikonsultandi ja lektori Hans G. Tonndorfi termin ?Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamarke? kirjastusepoolses tutvustuses on öeldud, et kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid. See on võimalikuks saanud tänu suurte kauplusekettide kujunemisele ja tugevnemisele.
Tonndorfi raamatust tulevad välja uue turunduse suundumused ja märksõnad: margieelised, suhtlemine, margi väärtus ja lisaväärtus ning margiarendus internetis. Oma olemuselt on raamat pigem praktilist kui teoreetilist laadi ning pikitud rohkete marginäidetega. Kuna autor töötab ja tegutseb Rootsis, on tema kirjatöös kõige rohkem näiteid Rootsi margimaastikust, kuid loomulikult mujaltki, sest maailm on ju põimunud üheks globaalseks majanduseks.