Turunduspraktikat Rootsist

Ann Vihalem 05. oktoober 2004, 00:00

Rootsi organisatsioonikonsultandi ja lektori Hans G. Tonndorfi termin ?Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamarke? kirjastusepoolses tutvustuses on öeldud, et kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid. See on võimalikuks saanud tänu suurte kauplusekettide kujunemisele ja tugevnemisele.

Tonndorfi raamatust tulevad välja uue turunduse suundumused ja märksõnad: margieelised, suhtlemine, margi väärtus ja lisaväärtus ning margiarendus internetis. Oma olemuselt on raamat pigem praktilist kui teoreetilist laadi ning pikitud rohkete marginäidetega. Kuna autor töötab ja tegutseb Rootsis, on tema kirjatöös kõige rohkem näiteid Rootsi margimaastikust, kuid loomulikult mujaltki, sest maailm on ju põimunud üheks globaalseks majanduseks.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 14:47
Otsi:

Ava täpsem otsing