Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti reketitootja vallutab hiinlastelt turgu

    NTT juhatuse esimehe Oleg Uglovi sõnul on Hiina firmade odava toodanguga väga raske konkureerida. Hiina kõige odavamad reketid maksavad 6 krooni ringis, Eestis toodetute omahind on kaks kuni kolm korda kõrgem. Seepärast on NTT lakanud hiinlastega masstoodangu pärast võitlemast, keskendudes kesktasemele ja professionaalidele mõeldud turule. ?Euroopas arvatakse, et oleme kesktasemel toodangu osas juba esimesel kohal, ise arvame, et oleme teised-kolmandad,? räägib Uglov.
    Kõrgtasemele jõudmise esimese märgina hakkab Eesti ettevõte peagi täitma sel alal maailmas kõige tuntuma Butterfly firma tellimust. Seni on see firma vaid Jaapanis tootnud. Kõrgtasemel reketid võimaldavad tootjale palju suuremat rentaablust.
    ?Leian, et mitte ainult meie, vaid kogu Eesti tulevik on teadusmahukas toodang,? lausub firmajuht.
    Uglovi sõnul võiks Eesti riik ohjata monopole, et need nii palju ja sageli hinda ei tõstaks, sest see lööb valusalt eksporti. Ettevõtte rentaablus on 3 protsenti.
    NTT eelmise aasta käive oli veidi üle 30 miljoni krooni ja kasum jäi miljoni kroone piiresse. Sel aastal ennustab direktor käibe mõningast alanemist, sest nõudmine spordivahendite järele on Euroopas viimasel ajal kahanenud. ?Nagu meie partnerid räägivad, on uute liikmete lisandumine süvendanud ebakindlust ja inimesed ei kiirusta kulutamast raha teisejärgulistele kaupadele,? selgitab ta.
    Uglovi sõnul on Prantsuse omanikfirmale SSI, kes põhiliselt tegeleb spordivarustuse tootmisega ujujatele, lauatennise reketid uus ala ja tellijaid tuleb Eesti firmal endal otsida. ?Algul lootsime, et nemad otsivad meile turgu, kuid selles osas osutus abi loodetust väiksemaks,? räägib ta. Küll aga aitasid välisomanikud NTT juhtidel ennast lääne turu tingimustega kurssi viia. Kuna Euroopas peale Eesti firma teist lauatennise reketite tootjat pole, annab see teatud eelise: paljud lääne kliendid eelistavad Euroopa toodangut Hiina omale ja ka veokulud on väiksemad. Ida poole minevale kaubale kleebitakse vahel ka silt ?made in Estonia?, sest seal tuntakse ja hinnatakse siin toodetud reketeid, räägib Uglov.
    NTT annab Narvas tööd 120 inimesele, kes saavad ka selle kandi keskmist palka.
    Narva linnapea Tarmo Tammiste ütleb, et linnale on praeguses keerulises olukorras, kus Kreenholm koondab inimesi, iga töökoht väga tähtis ja NTT on linnas arvestatav tööandja.
    Olen NTT tootmist ja nende reketeid vaatamas käinud. Nad toodavad põhiliselt massreketeid, millega mängivad alustajad ja noored. Jaapani firma Butterfly on maailmas number üks ja nende reketeid näeb nii EMil kui MMil. Kui narvakad selle kaubamärgi all tootma hakkavad, on see kõva sõna. Tipptasemel tehakse reketeid ja neile pandavaid kumme eraldi.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.