Maksuhalduri pealinna klienditeenindus koondub ühte keskusesse

29. oktoober 2004, 09:49

Esmaspäeval, 1. novembril, avatakse Tallinnas aadressil Endla 8 Maksu- ja Tolliameti uus kaasaegne teenindussaal.

Teenindussaali on koondatud Tallinna ja Harjumaa nii füüsiliste kui juriidiliste klientide teenindamine, aadressil Endla 15 enam letiteenindust ei toimu.

Muudatuste eesmärgiks on koondada Tallinnas maksuhalduri klientide
teenindamine hea transpordiühendusega kesklinnas asuvasse
teenindusbüroosse, kus kliendid saavad vastused kõikidele oma maksualastele küsimustele ühest kohast.

Kuni esimese novembrini teenindatakse füüsilisi isikuid, sealhulgas
ka füüsilisest isikust ettevõtjaid, aadressil Endla 15 ja juriidilisi
isikuid aadressil Endla 8.

Avatavas uuendatud büroos on kolm eraldi nõustamisruumi, millega nii juriidilistele kui füüsilistele isikutele laiendatakse konsultatsioonivõimalusi.

Letitöötajate arvu on suurendatud ning järjekordade vältimiseks, näiteks tuludeklareerimise perioodil, on võimalik paindlikult kasutada inimressurssi juhul, kui teenindusletti on vaja lisatöötajaid.

Kalamajas Kotzebue tänaval asuvas kontoris on posti toomise võimalus ja klientide küsimusi registreeriv teenindaja, Endla 15 hoonesse jäävad Maksu- ja Tolliameti Põhja maksukeskuse kontoriruumid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing