Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus BMW kasvatas United Motorsi reklaamiraha
Ajalehtedes reklaami avaldavate firmade edetabelis on suure hüppe teinud United Motors, kes tõusis eelmisel nädalal trükireklaami edetabeli 29. kohalt üheksandaks ja seda tänu BMW 1. seeria imagokampaaniale.
United Motorsi turundusjuhi Toomas Pärna sõnul lisandub novembri alguses lehereklaamile ka televisiooni- ja otsepostituskampaania. Ajalehereklaami maht väheneb ja asendub BMW 3. seeria kampaaniaga.
United Motorsi BMW 1. seeria imagokampaania tehakse tehase toetusel. BMW 3. seeria kampaania on aga puhtalt müügikampaania ja selle kulud maksab kinni United Motors ise.
Meediaplaneerimisel kasutab United Motors reklaamiagentuuri Idea ja sinna gruppi kuuluva meediaplaneerimisfirma MPR abi.
BMW 1. seeria turule toomisega laiendab BMW oma mudelivalikut ja siseneb uuele, väike-keskautode turule.