Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Coca-Cola kärbib kasumiprognoosi

12. november 2004, 12:14

Coca-Cola nõukogu esimees ja peadirektor Neville Isdell ütles eile investoritele kõneldes, et firmal on raskusi ning ta kavatseb strateegiat muuta.

Tuntud joogikontsern kärbib oma pikaajalist kasvuprognoosi. Isdelli sõnul ei lähe müük hästi sellistel tähtsatel turgudel nagu USA ja Saksamaa, kus tarbijad on hakanud teadlikult jälgima jookide kalorisisaldust ning seetõttu eelistavad karboniseeritud magusatele karastusjookidele pudelivett ja mahlu.

Isdell siiski ei jaga seisukohta, et karboniseeritud jookide langustrend jätkub, vaid on veendunud, et Coca-Cola suudab oma põhi- ja dieettoodetega taas ?suureks saada?, kui firma struktuuriprobleemid on lahendatud.

Coca-Cola konkurent Pepsi-Cola on Coca-Colast edukamalt juurutanud tootmisse karboniseerimata karastusjooke, nagu Aquafina vesi, Tropicana mahlad ja Gatorade spordijoogid.

USA kaubamärkide ekspert, reklaamifirma Saatchi Saatchi tegevdirektor Kevin Roberts ennustas Financial Timesis, et USA poliitika ebapopulaarsuse tõttu kasvab Coca-Colale jt suurtele USA brändidele vastuseis Euroopas ja Aasias.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing