Coca-Cola kärbib kasumiprognoosi

12. november 2004, 12:14

Coca-Cola nõukogu esimees ja peadirektor Neville Isdell ütles eile investoritele kõneldes, et firmal on raskusi ning ta kavatseb strateegiat muuta.

Tuntud joogikontsern kärbib oma pikaajalist kasvuprognoosi. Isdelli sõnul ei lähe müük hästi sellistel tähtsatel turgudel nagu USA ja Saksamaa, kus tarbijad on hakanud teadlikult jälgima jookide kalorisisaldust ning seetõttu eelistavad karboniseeritud magusatele karastusjookidele pudelivett ja mahlu.

Isdell siiski ei jaga seisukohta, et karboniseeritud jookide langustrend jätkub, vaid on veendunud, et Coca-Cola suudab oma põhi- ja dieettoodetega taas ?suureks saada?, kui firma struktuuriprobleemid on lahendatud.

Coca-Cola konkurent Pepsi-Cola on Coca-Colast edukamalt juurutanud tootmisse karboniseerimata karastusjooke, nagu Aquafina vesi, Tropicana mahlad ja Gatorade spordijoogid.

USA kaubamärkide ekspert, reklaamifirma Saatchi Saatchi tegevdirektor Kevin Roberts ennustas Financial Timesis, et USA poliitika ebapopulaarsuse tõttu kasvab Coca-Colale jt suurtele USA brändidele vastuseis Euroopas ja Aasias.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing