Mazda tõi turule uuenduskuuri

ÄP 16. november 2004, 00:00

Äripäeva autorubriigi toimetaja Tõnu Trammi sõnul on auto läbivus hea, sest auto on kerge. Männiku karjääris proovisõidul ronis auto takistusteta üles ka liivamäest. Samas vaevab teda tavaline pikapite probleem ? aukudest läbi sõites raputab kere päris palju.

Eestis on uuendatud B2500 saadaval kahe- ja neljarattaveolisena ning kolme erinevat tüüpi kabiiniga (Regular Cab, Freestyle Cab ja Double Cab). Kabiini suurusest olenevalt mahub autosse kaks kuni viis reisijat. Esimene kabiinivariant on mõeldud kahele inimesele ning enim sõiduautolikke jooni omandanud ja täismõõdus tagaistmega varustatud Double Cab viiele inimesele. Mazda Pick Up Freestyle Cab on saadaval ka Freestyle Crew Cab versioonis, kus on lisaks kahele esiistmele ka kokkupandavad tagaistmed.

Auto salongis on uuendatud istme- ja uksepolstrikatteid, samuti on uue ilmega armatuurlaud. Päevasel ajal mustad numbrid on öösel siniselt valgustatud.

Välispidine uuendus on tagasihoidlikum, piirdudes uute värvilahenduste, heleda klaasiga suunatulede ja teistele Mazdadele omase iluvõrega.

Mootoreid pakutakse uuele mudelile kahte erinevat, 2,5-liitrist diiselmootorit võimsusega 84 kuni 109 hobujõudu. Kõikidel mudelitel on kasutusel viiekäiguline manuaalkäigukast.

Neljarattaveolistel mudelitel (Regular Cab ja Freestyle Cab) on suurim lubatud piduritega järelkäru kaal 2800 kg.

Lühimal mudelil on kasti pikkus üle 1,5 meetri, kahekohalistel mudelitel ligi 2,3 meetrit. Kasti laius kauba paigutamise ruumis on poolteist meetrit ja rattakoobaste vahel meeter. Varustusastmeid on uuel autol kolm.

Mazda B2500 Pick Upi mudelite baashind on 244 000?362 000 krooni.

Mazda Pick Up hakkab konkureerima Nissan Pickupi, Ford Rangeri ja Mitsubishi L200ga.

Mazda Pick Upile kuulub Eesti tarbeautode turust 13%, kümne kuuga on müüdud 31 autot. Kokku on pikap-tüüpi tarbeautosid müüdud 238.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 14:53
Otsi:

Ava täpsem otsing