Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
FlyNordic hakkab lendama Tallinnast Stockholmi
Samuti on edaspidi plaanis avada lennuliin Tallinnast Kopenhaagenisse, kirjutas eile Soome uudisteagentuur Startel.
Hetkel lendab Tallinnast Stockholmi SAS koostöös Estonian Airiga. Viimane lendab ka Kopenhaagenisse.
Lisaks hakkab FlyNordic lendama Stockholmist Berliini, Müncheni ning Dublini.
?Avame uud liinid, et lennukite mahust enam kasu saada,? lausus FlyNordicu juht Maunu von Luders. ?Tahame näidata, et laieneme ning kavatseme püsima jääda.?
FlyNordicul on seitse lennukit ja 49% istekohtadest on täitmata. Von Ludersi sõnul on võimalik viia lennukite täituvus 60?70 protsendini järgneva 12?18 kuu jooksul.
Estonian Airi asepresident Leela Lilleorg ütles, et firma on järgmisel aastal tihenevaks konkurentsiks valmis.
Kuidas mõjutab see Finnairi samm Estonian Airi? Surve hindadele tugevneb järgmisel aastal tervikuna ja mitte niivõrd ainult ühe konkreetse konkurendi sisenemise tõttu. Oleme sellega arvestanud ja oma plaanid vastavalt seadnud.
Kas peate FlyNordicut tõsiseks konkurendiks Stockholmi liinil? Loomulikult on tegemist konkurendiga. Kuid hetke suurima konkurendi ? laeva ? kõrval on tegemist palju väiksemamahulisema tegijaga.
Järgmisel aastal on oodata mitme lennufirma sisenemist Eestisse, osa neist odavlennufirmad. Näeme ka reaalset ülekuumenemise ohtu ? väikese Eesti turu nõudlus ei suuda kasvada plahvatava pakkumisega samal kiirusel.
Kõigi edu hakkab olenema sellest, kui palju lisanõudlust suudetakse genereerida välisriikidest. Siin seab aga oma piirid Tallinna ja Eesti majutuskohtade arv.
Küllap aga turg paneb asjad lõpuks paika. Meie oleme võitluseks valmis.