Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Globaalne filantroopia on USA ettevõtete kuum ekspordikaup
Intelil on loodud internetiühendusega arvutiklassid 32 riigis, Avon Products toetab rinnavähi vastu võitlemise programme 50 riigis, sponsoreerides uuringuid, General Electric andis sel aastal 20 miljonit dollarit (240 miljonit krooni) Ugandasse 11 haigla ehitamiseks.
Kokku kasvasid Ühendriikide ettevõtete annetused välismaale 2003. aastal võrreldes varasema aastaga 13,8 protsendi võrra.
16 protsenti USA ettevõtete poolt tehtud annetustest läheb välismaale, selgus analüüsikeskuse Conference Board poolt koostatud küsitlusest.
S&P 500 indeksisse kuuluvad ettevõtted kulutasid heategevuseks 3,26 miljardit dollarit (39 miljardit krooni). Möödunud aasta annetajate eesotsas on Wal-Mart 176 miljoni dollariga (2,1 miljardit krooni), Ford Motor (120 miljonit dollarit) ja Altria Grupp (endine Philip Morris) 114,9 miljonit dollarit.
Ettevõtetel on välismaale annetuste tegemiseks selge põhjus. Üha rohkem käibest tuleb USA ettevõtetel välismaalt, st heategevus läheb tulevastele turgudele. Heategevus aitab kohapeal müüa ja värvata personali.