Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Jõulukinkide kohaletoimetaja tasub juba täna välja valida

Rivo Sarapik 23. november 2004, 00:00

Detsembris kasvavad kullerivedude mahud ca 25% võrra, seda peamiselt jõulupakkide saatmise tõttu. Nii soovitavad kulleriteenuse pakkujad valida juba täna välja firma, kes kliendi soojad soovid ja kingid kohale viiks. Kingituste saatmiseks aga tasub planeerida detsembri kolmas nädal. ?Kes soovivad olla kindlad, et nende saadetised jõuaksid kindlasti kohale enne jõulunädalavahetust, peaksid saadetised teele panema hiljemalt 20. detsembril, mis on esmaspäev,? selgitab Door2Door tegevjuht Olle Koop. ?Suurema hulga saadetiste saatmisest tasub aga kokku leppida veelgi varem.?

Saadetiste kohaletoimetamise aeg sõltub paljus ka saadetise liigist, seega juba täpsema info saamiseks on mõistlik suhelda kullerifirma müügiinimestega juba täna.

Falck Kulleri kulleriteenuse juht Ruti Mitt soovitab peale kingituste välja valimist planeerida koheselt ka kingituste jõudmine saajani vastavalt kingituse spetsiifikale.

Näiteks puuviljakorvide, veinide ja piparkookide puhul kasutada otse kättetoimetamist, milleks annab võimaluse kullerteenus. CDde, sallide, kinnaste vms puhul võib kasutada ka postitamisteenust.

Lisaks erinevale veoviisile vajavad kingid ka erisuguseid pakendeid, pakendamine aga on jõulupakkide saatmisel üks probleemidest, sest Koopi sõnul pööravad kliendid sellele kohati vähe tähelepanu. ?Esiteks ei arvestata, et pakend moodustab olulise osa saatmiskulust, see võib maksta ka rohkem kui saatmine ise. Teiseks ei vasta pakend alati just kõige paremini oma saadetise kaitsefunktsioonile,? toob Koop näiteid. Tihti tehakse ka väga efektne saadetis koos väga efektse pakendiga, kuid ei arvestata sellega, et kohaletoimetamisel ei ole võimalik alati hoida saadetist teistest eraldi või näiteks püsti. Ühesuguste saadetiste suure hulga korral võivad kehvalt pakendatud saadetised viga saada. ?Pigem on mõistlik teha ilupakendile veel lisa transpordipakendus, kui lasta ilupakendil jõuda rikutult saajani,? leidis Koop.

Kinkide peale tuleks mõelda juba eelmisel aastal eelarvet koostades. Samuti tasub aega varuda, et kingid ette valmistada. Meil on hästi lihtne süsteem: koostame nimekirja, kontaktisiku jne koostöös kliendihalduritega. Seejärel pakime ja ladustame kingid ning igaüks saab tulla ja kingi võtta ning nime maha tõmmata.

Hakkame kinkidele mõtlema novembri alguses, kui on planeeritud ka kliendilehtede koostamine ja jõulukaartide tellimine päevakorral.

Kuna meie klientide arv on väike, tellime alati vastavalt osakondade soovile teatud arvu kalendreid, mis on meie iga-aastane kingitus klientidele. Need toimetame siis juba osakonnajuhatajatele, kes need saavad personaalselt kohale viia. Lisaks on väljavalitud klientidele ka eraldi kingitus, mis igal aastal on erinev. Tavaliselt viib selle kohale inimene, kes kliendiga tihedamalt suhtleb. Selliste asjade puhul me tegelikult eraldi teenust ei vaja.

Küll aga vajame teenusepakkujat, mis puudutab kliendilehe või kampaaniamaterjalide kohaletoimetamist. Jõuluteemaline kliendileht läheb välja detsembri alguses, mõnikord kaasneb sellega ese, mida ei saa tavalisse ümbrikku panna, siis eelistame kiletamist.

Need soovitused käivad kinkide personaalse kohaletoimetamise kohta.

Näiteks: a) puuviljakorvide, veinide, piparkookide vms puhul tasub kasutada otse kättetoimetamist, milleks annab võimaluse kullerteenus;
b) CDde, sallide, kinnaste vms puhul võib kasutada ka postitamisteenust.

Tulemus: jõulukink jõuab soovitud moel ja kujul saajani.

Jõulunädalale ei tasu seda jätta, sest kullerteenuse pakkujad on ülekoormatud ja nii võib juhtuda, et viimane aeg, millal pakid teie klientide juurde jõudma hakkavad, on alles 23. ?24. detsember, mis võib olla hilja, kuna firmad on juba suletud, paljud inimesed puhkavad, jõulupidude tõttu või muudel põhjustel on lühendatud tööajad.

Tulemus: kink kannab soovitud ideed ja annab soovitud efekti.

Suurfirmade puhul arvestage võimalusega, et kullerit ei pruugita lubada otse saajani, vaid saadetis tuleb jätta sekretäri juurde, seega märkige nimekirjas ära inimesed, kelle puhul soovite kindlasti vaid isikliku üleandmist.

Tulemus: saadetised jõuavad esimese transpordikorraga saajani, keegi ei unune.

Informeerige tellimust esitades kullerfirmat, et teid huvitavad pakkide üleandmisel tehtud märkused ja/või emotsioonid.

Tulemus: teie pingutustele vääriline tagasiside.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing