Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Autofirmad avastavad Kesk-Eestit
?Uute autode müük on üks asi, kohalikele on olulisem see, et seni olid autokauplused ja teenindused mööda linna laiali, nüüd saab kõik asjad ühes kohas aetud: varuosad, teenindus ja ülevaatus. Samas avatakse ka bensiinijaam ja suvel autopesula, millest on Paides praegu väga suur puudus,? iseloomustas põline paidelane, ajalehe Järva Teataja ajakirjanik Tiit Reinberg, eile avatud verivärsket autokeskust.
Autokeskuse valmimise taga on Ladade müügiga tuntust kogunud ASi Lada Eesti juhataja Tiido Jakobson, kes ARX Eesti kaudu on seotud ka ?kodade esindamisega Eestis. Lisaks on koostöös ASiga Pleione uues autokeskuses esindatud Chevrolet? sõiduautod ning SsangYongi maasturid.
Septembris avas Paides uksed Peugeot? autokeskus, mis oli esimene suurem autoesindus Kesk-Eestis. Tõsi küll, Paides olnud juba aastaid ka Lada müügiesindus, kuid seda suhteliselt tagasihoidlikul pinnal.
Varem on proovitud Paides müüa ka Opeleid ja Mazdasid, kuid karmistuvad euronõuded müügipinnale on jätnud tänaseks need ettevõtmised siiski soiku. Küll aga ei ole Kesk-Eesti vaatamata oma suhtelisele Tallinna-lähedusele automüüjate huviorbiidist veel kaugeltki kadunud.
?Olen veendunud, et tänapäeva üha kiirenevas elutempos saab üheks määravamaks ostuargumendiks auto hooldamise lihtsus, ehk kui lähedal minu kodule on minu auto hooldusjaam. Selles osas tuleb meil veel Kesk-Eestis tööd teha,? lausus ASi KIA Auto Balti regiooni müügijuht Janek Heinola. KIA Autol on Eestis ühtekokku juba kaheksa esindust, Kesk-Eesti on jäänud just oma heale ühendusele Tallinnaga veel seni katmata.
ASi Lada Eesti juhataja Tiido Jakobson tunnistas, et ega pelgalt uute autode müügiga suur autokeskus end ära ei elataks, mistõttu on pandud suurt rõhku komplekssele teenusele. ?Meie üheks põhiideeks on pakkuda klientidele täispaketti: saab osta uue auto ja teha garantiiremonti, vanema auto omanik saab tuua auto meile, kontrollime ta üle, teeme vajadusel korda ja teostame kohe ka tehnilise ülevaatuse,? lausus Jakobson, kes on meelitanud konkurentsis püsimiseks enda juurde tööle Paide hinnatuimad automeistrid. Varuosade müügi osas teeb autokeskus koostööd Automaailmaga, mille kaudu on võimalik osta kõiki enamlevinud varuosi.
Kogu kompleksi pindala on 4500 ruutmeetrit, sellest 1500 ruutmeetrit moodustab autosalong ja teeninduspool. Müügisaal on enam kui 700 ruutmeetri suurune. Müügisaali ja teeninduspoole juurde kuulub tänapäevane olmekorpus ning peale selle 70ruutmeetrine õppeklass.
Autode teenindussaalis saab korraga remonti teha kümnele masinale, ülevaatuspunktis saab teha tehnoülevaatust kõigile sõidu- ja väikeveoautodele.
?Seni oli meie tehnohooldekeskus Aravetel, aga see jäi Paide ja Türi inimestele ikka veidi kaugeks. Aravetele jäi vaid ülevaatuspunkt kohalikele elanikele, kogu ülejäänud keskuse tõime ära Paidesse,? lausus Jakobson.
Paide uues autokeskuses saab tööd kuni 30 inimest, investeeringu kogumaht on 11 miljonit krooni.