Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ovaalne teemant Mitsubishi

    Praegu on nende turuosa kaduvväike ja ainsad mudelid, mis seda marki pinnal hoiavad, on Colt, Grandis ja Ameerika turule mõeldud Pick-Up Raider.
    Lähitulevius peaks valmima uus Eclipse ja menumudel EVO IX. Kumbki mudelitest kasumit ei tooda, ometi meelitavad nad müügisalongidesse nii vajalikke külastajaid.
    Mitusbishi tänane disain sai alguse Mercedese disaineri Olivier Boulay? siirdumisest Mitsubishisse seoses viimase koostööga DaimlerChrysleriga. Kahjuks see suhe lõppes hiljuti ja Boulay on tagasi Mercedeses. Arusaadavalt hakkab uus boss oma disainiideoloogiat juurutama. Põhisuund, mille isand Boulay firma disainipoliitikasse tõi, oli teatav biodisaini arendus ning ümarate joonte kooskõla, mida võib märgata ka tema kuulsaima loomingu, Maybachi disainis.
    Mitsubishi uues joones ei ole tehnoloogilisust või praktilisust, nad on lihtsalt väga esteetiliselt paigutatud ja kogu auto iseloom on meeldejääv oma sujuvate üleminekute ja pehmusega. Kui võrrelda uut Colti ja Ford Fiestat, võib selgesti märgata, et Colt on nii dünaamilisem kui ka tunduvalt innovaatilisem ning seejuures modernsem. Hea näide on ettenihutatud sõitjateruum, mis kaotab peaaegu esikapoti ja A-piilari nurga ning salongis kere värvi plastist valgustid konsooli ümber.
    Samuti kannab uus Grandis väga aktiivset kurvi enda õlajoones, mis annab autole liikuva objekti mulje ka parkides.
    2005. aasta alguses tutvustakse uut Eclipse?i, mille viimane mudel Euroopa areenile ei jõudnud, kuid Boulay? stiilinäide on olemas siingi. Auto saab väga huvitavad esilaternad, mis kaarduvad küljele ja suure esivõre nagu Peugeot 407.
    Uus Galant peaks saama samuti Grandise stiili ja hoiaku, mis eelmise (ainult USAs müüdava) mudeli juures puudu jäi. Külje ja esiosa integreerimisel peaks kandvaks ideeks saama Grandise lahendus, kus esilaternad on nii küljele välja venitatud kui võimalik, ning tüüpiline kapoti lahtikäimisjoon peaaegu nähtamatuks muutub. Kahjuks ei loo Mitsubishi tagaveolist sedaani, mis suudaks konkureerida BMW 3-seeria ja Mercedese C-klassiga.
    Mitsubishi juba tõestas viimaste Pick-Up näitusemudelite põhjal, et neil on veel trumpe varuks maastikuautode segmendis. Kahtlemata on Pajero üks Mitsubishi kõige tuntumaid mudeleid ja seejuures üks müüdavamaid SUVe maailmas. Eripäraks saab tüüpiline Pajero lühike esiosa, kuid uue mudeli puhul on tuled peaaegu et poritiiva peale painutatud ning suur esivõre on Dodge Rami teemaline. Seda detaili ei tasuks kopeerimiseks pidada, kuna teatav turusegmendile orienteeruv modernsus sunnib kasutama samu lahendusi erinevate sõidukimarkide puhul. Samuti on Mitsubishi ja Dodge tuntud koostööpartnerid.
    Autor: Björn Koop
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.