EPL: Bravocom ja Diil paeluvad tuhandeid

02. detsember 2004, 08:04

Viimasel kuul turule tulnud uute mobiilioperaatorite Bravocomi ja Diiliga on seni liitunud juba tuhandeid inimesi.

?Konkreetsetest numbritest kliendibaasi osas ei tahaks enne aasta lõppu rääkida, kuid seis on täiesti normaalne,? ütles rahvamobiil Zorro kaubamärgiga turule tulnud Bravocomi tegevjuht Peep Põldsamm. Parematel päevadel liitub tema sõnul ligi paarsada klienti, firma on võtnud pikaajaliseks eesmärgiks 50 000 klienti, kirjutab Eesti Päevaleht.

End säästuoperaatoriks pidav Diil teatas sel nädalal 1000 kliendi piiri ületamisest. ?Tulemus on igati rahuldav, aasta lõpuks oleme prognoosinud 2500 klienti,? ütles Diili ärijuht Riho Jürvetson.

Kuna Bravocom kasutab Radiolinja võrku ning EMT omanduses Diil kasutab EMT võrku, nimetab Põldsamm Diili EMT paketiks ning Jürvetson Bravocomi Radiolinja paketiks.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing