Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lätlased tegid ära!
Ilmselt pole allakirjutanu ainuke, kes novembris rõõmsa muhelusega bussifirma Ecolines reklaame vaatas. Tagasihoidlikust meediapinnast ja lakoonilisest teostusest hoolimata on reklaam saanud suuremaks kui must-valge kastike. Teiste hulgas on seda esile tõstnud Maaleht ja telesaade ?Ärapanija?. Miks mitte head veelkord kiita.
Kõhnavõitu tengelpungaga publikule soodsaid Saksamaareise pakkuv Läti bussifirma avas oma esinduse Eestis alles möödunud kuul. Reklaam on täiesti tootepärane ? säästureisile säästlik reklaam. Väljapaistvaks muudab selle teravmeelne visuaalne idee. Tabavad piktogrammid kujutavad kerge irvega olulisi hetki bussireisija elus.
Sõbralik ekipaa? ? eks me tea, et idamaised võitluskunstid eeldavad enne käsitsi kokkuminekut partnerite vahelist austust ja lugupidamist.
Suur vahe istekohtade vahel ? kas saab selgemini väljendada mõtet, et häid lambaid mahub ühte lauta palju ja sealjuures on neil veel mõnus olla.
Keemiline tualett ? allakirjutanu eriline lemmik ? kujutab potil istuvat ahvi, kes on esijäsemed maha toetanud ja hoiab tagajalge vahel ajalehte. Nii mööduvad kilomeetrid linnutiivul.
Ecolinesi esindaja sõnul on poolekuuline reklaamikampaania suurt huvi äratanud ning seega end tõestanud. Reklaam on valminud Riias. Töö on lõbus ja efektiivne.