Baltika novembri netokäive kasvas 14%

08. detsember 2004, 12:03

Baltika novembrikuu auditeerimata konsolideeritud netokäive oli 51,69 miljonit, mis oli 14% enam kui eelmisel aastal samal ajal.

Baltika jaemüük kasvas 19% moodustades 37,39 miljonit, osakaal netokäibest oli 72%, teatas ettevõte.

?Novembrit iseloomustasid eelkõige hooajakesksed allahindluskampaaniad kõikides kontseptsioonides, mis hästi juhituna toetasid sellel hooajal lisaks varude likvideerimisele ka tugevasti kasumi teenimist. Oleme rahul ka, et olenemata oma suure turu Ukraina poliitilisest ebastabiilsusest saavutasime ka seal müügikasvu võrreldes eelmise aastaga,? kommenteeris Baltika jaekaubandusdivisjoni direktor Maire Milder.

Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis novembri jaekäibest 51,1% ehk 18,7 miljonit. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga langes Montoni käive 7,8% võrra.
Baltmani käive kasvas novembris mullusega võrreldes 44% võrra, ulatudes 4,5 miljoni kroonini.
Enim, 73,5% suurenes võrreldes aastataguse perioodiga novembris CHR/Evermeni käive, ulatudes 9,6 miljoni kroonini. CHR/Evermeni ja Baltmani käibekasvu on taganud eelmisest aastast suurem kaupluste arv ning müügiefektiivsuse (müük/m2) kasv.

Novembris kasvasid enim jaemüügid Lätis 57%, Leedus 23% ning Ukrainas 17%.

Novembris avati Lätis Riias Montoni kauplus Alfa keskuses ja Poolas Varssavis Montoni kauplus Ursuse keskuses. Lätis Riias suleti Baltmani ja Montoni kauplus Reval Hotel Latvias.

Kokku on Baltika Grupil novembri lõpu seisuga oma jaeketis 78 poodi.

Novembris moodustasid hulgi- ning allahankemüügid kokku 14,1 miljonit krooni.

Üheteistkümne kuu kokkuvõttes moodustas Baltika netokäive 535,39 miljonit, mis on 18% enam võrreldes eelmise aastaga.

Baltika Grupp on rahvusvaheline rõivakaubanduskontsern, mis koosneb erinevatest rõivakaubandus- ning tootmisettevõtetest, mille konsolideeritud netokäive oli 2003. aastal 496,7 mln EEKi. Grupi emaettevõtteks on AS Baltika. Grupp opereerib hetkel 78 kauplust kuuel turul (Eesti, Läti, Leedu, Poola, Ukraina, Venemaa), mis jaotuvad kolme jaekaubanduskontseptsiooni (Monton, Baltman, CHR/Evermen) ja varusid realiseerivate Baltika Vabrikupoodide vahel.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing